کهگیلویه؛
بخشدار چاروسا به همراه شهردار و رییس شورای شهر قلعه رئیسی و همچنین مدیر پروژه به منظور تسریع در روند تکمیل استادیوم شهر قلعه رئیسی با مدیر کل ورزش و جوانان استان در محل اداره کل دیدار و جلسه داشت.
کد خبر: ۶۹۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 19 December 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به منظور تسریع در روند کار تکمیل استادیوم شهر قلعه رئیسی و رفع موانع پروژه، بخشدار چاروسا به همراه مدیر پروژه، شهردار و رییس شورای شهر قلعه رئیسی با مدیر کل ورزش و جوانان در محل اداره ورزش و جوانان استان دیدار کرد.

بخشدار چاروسا در این دیدار اظهار داشت: بخش چاروسا از محرومترین بخش های استان است که امکانات ورزشی مناسب در آن وجود ندارد.

علی محمودی ابراز داشت: استاندار توجه ویژه ای به نقاط روستایی و بخش های محروم استان دارد و تکمیل ورزشگاه قلعه رئیسی از مصوبات سفر ایشان به بخش چاروسا است.

وی افزود: جوانان با استعداد زیادی در زمینه های ورزشی در سطح بخش چاروسا وجود دارد که تکمیل و راه اندازی ورزشگاه قلعه رئیسی یکی از مطالبات عمده آنها است.

محمودی با اشاره به کمبود زیرساختها و امکانات ورزشی در سطح بخش چاروسا عنوان کرد: علاوه بر قلعه رئیسی روستاهایی از جمله جاورده و شوتاور نیازمند احداث اماکن ورزشی است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال اتحاد قلعه رئیسی و تیم های دیگری در سطح بخش وجود دارد که اسپانسر ندارند و هزینه های زیادی را بابت اجاره زمین تمرین و بازی به شهرهای همجوار پرداخت می کنند.

وی گفت: در زمینه های ورزشی برای شکوفایی استعدادهای منطقه به توجه ویژه مسئولین نیاز مندیم.

محمودی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که موجب تقویت ورزش در بخش چاروسا میشود استقرار نمایندگی ورزش و جوانان است.

این مسئول در پایان بیان کرد: در سالهای گذشته یکی از فرهنگیان بخش چاروسا بعنوان نماینده ورزش و جوانان در این بخش زحمات زیادی کشید که جا دارد اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به پرداخت مطالبات وی اقدام و نماینده جدید خود را نیز معرفی نماید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار