هشدار فرماندار بندرعباس؛
احمد پویافر با تاکید بر اهمیت برخورد دستگاه‌های ذی‌ربط با عطاری‌های متخلف افزود: در بحث عطاری‌های موجود در سطح شهر غافل نمانیم و سرکشی و بازدیدهای بیشتر و موثرتری داشته باشیم زیرا برخی از عطاری‌ها به بهانه داروهای گیاهی و عرقیجات داروهای روانگردان را توزیع می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 17 July 2015
به گزارش تابناک، احمد پویافر در نشستی مرتبط با مقابله با مواد مخدر و شیوع آن ضمن عرض تبرک به مناسبت مذاکرات هسته‌ای و فرارسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: معضل اعتیاد یکی از مسائل مهم در جامعه امروزی است که برای ریشه کن کردن آن فقط نباید از یک ارگان و یا اداره ویژه توقع و انتظار داشت بلکه یاری تمام دستگاه‌ها را می‌طلبد.
 
وی افزود: یکی از راهکارهای مهم در کاهش این معضل اجتماعی توجه به آموزش‌های پیشگیرانه توسط خانواده‌ها، سازمان‌ها و نیز ایجاد فرهنگ‌سازی در این زمینه است.
 
پویافر بیان داشت: اعضای شورای مواد مخدر باید در ارائه پیشنهادات و انتقادات و راهکارها ثابت‌قدم بوده و اقدامات مؤثری در این راستا ترتیب دهند و بازخوردهای این اقدامات نیز باید مشاهده شود.
 
این مقام مسئول گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در ارتباط با کشف و برخورد با قاچاقچیان تلاش خوبی از خود نشان داده است و دستگاه قضائی با رعایت اعتدال نسبت به صدور احکام در حوزه مواد مخدر در شهرستان اقدام کرده‌اند.
 
پویافر یادآور شد: در حوزه مشارکت اجتماعی نیازمند افزایش اعتماد مردم هستیم که می‌تواند پیوند‌ها را محکم‌تر نماید و پیوند مسئولان با مردم در حوزه مبارزه با مواد مخدر یکی از عوامل موثر در کاهش آسیب‌ها و بازگشت به اعتیاد است.
 
فرماندار بندرعباس در پایان با تاکید بر دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای برخورد با عطاری‌های متخلف افزود: در بحث عطاری‌های موجود در سطح شهر غافل نمانیم و سرکشی و بازدیدهای بیشتر و موثرتری داشته باشیم زیرا برخی از عطاری‌ها به بهانه داروهای گیاهی و عرقیجات داروهای روانگردان را توزیع می‌کنند و باید کنترل و نظارت شدیدی صورت گیرد تا موجب نگرانی شهروندان نشود.



منبع: روابط عمومی فرمانداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار