امام جمعه کیش با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه زمینه‌ساز نصرت الهی است.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 23 February 2024

به گزارش «تابناک جزیره»، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با دعوت از همه مردم برای حضور گسترده در انتخابات، اظهار داشت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای باید برای آینده کشور خود نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات تقویت کننده وحدت و قدرت ملی است، افزود: مشارکت مردم سبب تقویت مجلس و تقویت مجلس نیز سبب قوت گرفتن نگاه تخصصی در قانونگذاری می‌شود که در نهایت در بهبود زندگی مردم نمایان خواهد شد.

امام جمعه کیش با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان برای مایوس کردن مردم و القای فضای ناامیدی در جامعه، تصریح کرد: به طور یقین مردم با بصیرت کافی و مشارکت حداکثری پاسخ دندان شکنانه‌ای به توطئه‌های دشمنان خواهند داد.

وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات ضروری برای مردم است زیرا با مشارکت در این کار، می توانند در تعیین سرنوشت خود و تصمیمات ملی نقش ایفا کنند.

بی‌نیاز در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان (عج) که به نام روز سربازان گمنام ایشان نامگذاری شده، گفت: وزارت اطلاعات رکن اصلی امنیت کشور است.

امام جمعه کیش با بیان اینکه ما امنیت امروز کشور را مدیون سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم، ابراز داشت: این سربازان غیور و ولایتمدار امروز به یکی از تخصصی‌ترین نیروهای امنیتی جهان شهرت یافته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار