به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستارصورت پذیرفت:
به مناسبت فرحنده میلاد حضرت زینب کبری و روزپرستار فرماندار شهرستان کهگیلویه به همراه امام جمعه شهر دهدشت باحضور در بیماستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت با رئیس ، کارکنان و کادر پرستاری دیدار و این روز فرخنده را با اهدا گل و شیرینی به پرستاران و کادر درمانی تبریک و از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمودند.
کد خبر: ۵۵۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ 25 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرماندار کهگیلویه در حاشیه این بازدید ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و این روز به تمامي ملت ايران به خصوص قشر پرستاران، با اشاره به ارزش مادي و معنوي فعاليت پرستاران گفت: كار پرستاري يكي از سخت ترين شغل ها است كه انجام آن بدون عشق و فداكاري ميسر نيست.

علی پوزش اهميت شغل پرستاري را واضح و روشن خواند و بیان کرد: پرستاری شغل شريفي است و هر كس با هر دين و هر مسلكي كه دارد در برابر آن احساس خضوع و تواضع مي كند. 

پوزشاظهار داشت : با توجه به مشغله کاری به مناسبت سوم بهمن ماه و روز پرستار این توفیق حاصل شد که با پرستاران در این واحد درمانی دیدار و از زحمات و تلاش های دلسوزانه آنها تقدیر نمائیم. 

امامجمعه دهدشت نیز با تبریک این روز فرخنده به پرستاران زحمت کش گفت: انتظار می رود پرستاران بزرگوار با تأسی از فرهنگ اسلامی و حضرت زینب (س) با مهربانی و خوش رویی همچون همیشه، بهتر و بیشتر با بیماران ارتباط برقرار نمایند.

سید نصیر حسینی خاطر نشان کرد: با عشق و علاقه ای که در همه پرسنل، پرستاران و پزشکان این بیمارستان وجود دارد و با همت عمومی باید تلاش شود تا خدمات رسانی به نحو مطلوب انجام گیرد.

در ادامه این دیدار با اهداء گل و شیرینی از پرستاران تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

بازدید فرماندار کهگیلویه و امام جمعه دهدشت از بیمارستان امام خمینی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار