در تیم آستارا و در رده سنی نوجوانان ماهان عیسی زاده در وزن 52 کیلوگرم به مقام سوم دست یافت ، در رده سنی جوانان میلاد میرزایی در وزن52- و آرتین رحمانی در وزن 56 به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.
کد خبر: ۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳ 15 February 2015
مسوول روابط عمومی هیات ووشوی شهرستان آستارا روز یکشنبه به خبرنگار تابناك گفت : این مسابقات با شرکت 200 رزمی کار از شهرستان های مختلف استان گیلان در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

پیمان ناصری زارع افزود : در تیم آستارا و در رده سنی نوجوانان ماهان عیسی زاده در وزن 52 کیلوگرم به مقام سوم دست یافت ، در رده سنی جوانان میلاد میرزایی در وزن52- و آرتین رحمانی در وزن 56 به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد : در ادامه رقابت ها و باز هم در رده سنی جوانان علی زادگری در وزن 70 کیلوگرم عنوان دوم را از آن خود کرد و عرفان وظیفه در 65 کیلوگرم و محمدرضا قرایی در 60 کیلوگرم مقام های سوم را در اوزان خود به دست آوردند.

وی اظهار کرد : در رده سنی بزرگسالان نیز کوروش عبداللهی در وزن 58- کیلوگرم با دست یافتن به مقام نخست برای تیم آستارا افتخارآفرین شد.

وی با بیان اینکه مسابقات استانی ووشو در دو رده ساندا و تالو برگزار شد ، گفت : در این مسابقات فرید رشیدی به عنوان مربی و امید عالم سا به عنوان سرپرست تیم آستارا را همراهی می کردند.

به گزارش ایرنا ؛ چهار هزار ورزشکار در قالب 37 هیات ورزشی در شهرستان آستارا سازماندهی شده اند.

شهرستان آستارا در 200 کیلومتری شمال غرب مرکز گیلان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار