مدرس حوزه و دانشگاه؛
تابناک مرکزی: مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نياز امروز جامعه رئيس جمهوري است كه صرفاً شعار ندهد و عمل كند گفت: با يك انتخاب اصلح و انقلابي در انتخابات رياست جمهوري می توانیم در شكوفا كردن اقتصاد کشور سهیم باشیم.
کد خبر: ۴۱۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 22 April 2017

به گزارش تابناك مركزي، آيت الله كاظم سپاسي آشتياني در مراسم يادواره شهداي شمال غرب كشور كه با حضور نماز گزاران و خانواده شهدا و فرمانده تيپ ٧١روح الله در اراک برگزار شد حضور آگاهانه و انتخاب رييس جمهور انقلابي را ادامه دهنده و كمك به اهداف و راه شهدا دانست و اظهار داشت: ما در انتخابات رياست جمهوري وظيفه حساس داريم، زيرا كه تمام دشمنان برنامه گذاشتند تا در انتخابات فتنه اي كنند و عنصري كه به طرز فكر ليبرالي آنان نزديكتر باشد رييس جمهور شود تا مسير انقلاب پيش نرود.

وي در ادامه نياز امروز جامعه را رئيس جمهوري خواند كه صرفاً شعار ندهد و عمل كند عنوان و تصريح كرد: ما مردم انقلابي با راي انقلابي جهت تحول و اقدام و عملي كردن اقتصاد مقاومتي مدنظر مقام معظم رهبري رييس جمهوري انقلابي كه هم تراز انقلاب، اهداف شهدا و اقتصاد مقاومتي باشد و به قول  هايش مي تواند عمل كند راي خواهيم داد.

مسئول سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آشتیان عقيده و پيشرفت هاي اسلامي را مشكل دشمنان ايران اسلامي دانست و افزود: صهيونيست و امريكا و ليبرال ها با صلاح اتمي مشكل ندارند بلكه با عقيده اتمي، اسلام ناب و ايده شهادت و جانبازي، جهاني بزرگتر از اين جهان، با اسلامي كه بتواند حكومت كند و با ديني كه سياسي باشد مشكل دارند به بركت خون شهدا به اينجا رسيده ايم.

وي افزود: امروز اين موج تهاجم عليه جمهوري اسلامي ايران، سپاه، بسيج و ملت ايران بخاطر نقش كار ساز ملت ايران در جهان و شهرهاي زيرزميني موشكي كه لرزه بر تن دشمن انداخته است است.

این مدرس حوزه و دانشگاه در ادامه با ابراز تأسف از متوقف شدن انقلاب در اقتصاد مقاومتي گفت: متأسفانه در مسئله نهادينه كردن اقتصاد مقاومتي متوقف شده ايم و درجا زده ايم كه لازم است همان اقتداري كه در دفاع با بركت خون شهدا و استعداد و نيروي جوانان ايجاد كرديم كه امروز بنابر فرموده مقام معظم رهبري ملت از آمريكا نمي ترسند، در شكوفا كردن اقتصاد کشور داشته باشيم كه لازمه آن يك انتخاب اصلح و انقلابي در انتخابات رياست جمهوري است.

سپاسي با بيان اينكه نبايد گفت شهدا مرده اند ابراز كرد: خداوند متعال نام شهدا را از فراموش شدن نگه ميدارد و شهداء مستقيماً رزق را از خداي متعال دريافت ميكنند و آنقدر اين مقام بالاست كه نميتوان تعريفي از آن داشت كه بايد تمام تلاش كنيم در خط ولايت ادامه دهنده راه شهدا باشيم.

انتهاي پيام/خ

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
سلام و ارادت
از پایگاه تابناک انتظار میره روی عناوین دقت بیشتری بکنه. ایشون آیت الله نیستند و در حوزه حجه الاسلام والمسلمین هستند. نمیدونم با این عناوین و القاب نا به جا چه کاری پیش میره
مدیر پایگاه سلام و درود خدا بر شما. القاب و عناوین زمانی مفید خواهند بود که زمینه سعادت اخروی و تقرب الهی رو رقم بزنند. مستحضر هستید که عنوان ایت اله نسبت به کسانی اطلاق میشود که بالاترین مدرج تحصیلی در نظام آموزشی حوزه را سپری کرده باشند. با مروری بر سوابق تحصیلی ایت الله رئیسی درخواهید یافت که ایشان از این مدارج تحصیلی برخوردار هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار