کد خبر: ۳۷۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 03 February 2017
تابناک / محمد رضا محسنی در حاشیه بازدید از روستا های بخش مرکزی شهرستان شفت با اعلام اینکه میزان بارش برف زمستانی از بارش برف گذشته (پاییز )زیادتر است اظهار کرد: اما دستگاه های خدمات رسان در ساعات اولیه بارش کار خدمات رسانی را شروع کردند.
 

وی با بیان اینکه ما به هیچ وجه قطعی آب در شهرستان نداریم افزود:تا به الان هیچ قطعی گاز در شهرستان گزارش نشده است .

 

فرماندار شفت با بیان اینکه قطع برق را در برخی روستا ها بصورت موردی داریم افزود: تا برطرف شدن کلیه این قطعی ها اکیپ های اداره برق به کار خود ادامه خواهند داد.

 

محسنی با بیان اینکه در بحث مسیر های موصلاتی شهرستان هم راه اصلی باز است،گفت: با توجه به قطع شدن بارش برف ،راه های فرعی شهرستان به ترتیب و بنا بر اولویت باز گشایی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها پای کار هستند و تلاش می کنند افزود: جا داره از اداره راهداری ، برق ، آب روستایی از بیمارستان که در آماده باش کامل است تقدیر و تشکر می کنم .

فرماندار شفت با بیان اینکه همه دستگاه ها و بنا بر بضاعت شهرستان در حال تلاش هستند افزود: همچنان که در جلسه مدیربت بحران عرض کردم مردم نگران قطع شدن گاز نباشند، لازم باشد گاز ادارت را قطع می کنیم اما نمی گذاریم مردم بی گاز بمانند.

محسنی با بیان اینکه در مدیریت بحران اصل باز بودن شریان ها و راه های اصلی است افزود: از همه مردم در خواست می کنم تا بازگشایی کامل معابر برای کار های غیر ضروری از خانه خارج نشوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار