شهردار شیراز گفت: سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به فارس مصادف با هفته شیراز بود که امیدواریم موضوعات مطرح‌ شده در این سفر در راستای رشد بیش‌ از پیش شهر شیراز و استان فارس به سرعت عملیاتی شده و به نتیجه برسد.
کد خبر: ۳۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 05 May 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، علیرضا پاک‌فطرت اظهار داشت: شیراز یک شهر تاریخی، فرهنگی و مذهبی با گذشته بسیار درخشان است که گذشتگان ما در آن‌ کارهای بسیار بزرگی انجام داده‌اند.

وی افزود: مردم شیراز مهربان، خونگرم و باهوش هستند و همواره در بحث علم و شعر شخصیت‌های بزرگ در این شهر رشد و پرورش ‌یافته‌اند.

شهردار شیراز با بیان این که نسل قدیم، شهر شیراز را به‌خوبی می‌شناسد، افزود: هفته شیراز فرصت مناسبی است تا بتوانیم ظرفیت‌ها و فرصت‌های شیراز را به نسل جوان کشور معرفی کنیم.

پاک‌فطرت با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های متنوع در هفته شیراز، خاطرنشان کرد: سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به فارس مصادف با هفته شیراز بود که امیدواریم موضوعات مطرح‌ شده در این سفر در راستای رشد بیش‌ از پیش شهر شیراز و استان فارس به سرعت عملیاتی شده و به نتیجه برسد.

شهردار شیراز با تأکید بر اینکه روز شیراز یک روز ملی است، بیان داشت: حضور گردشگران در شهر شیراز می‌تواند موجب رونق اقتصادی و کاهش بیکاری در استان فارس شود.

وی بیان کرد: شهرداری شیراز آمادگی دارد تا در راستای معرفی هر چه بیشتر این شهر با تمام نهادها و بخش‌ها همکاری و تعامل داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار