بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ 02 July 2016
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


حضور آیت‌الله هاشمی در راهپیمایی روزجهانی‌قدس+تصاویر


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، از محدوده خیابان کاوه وارد خیابان آزادی و به جمع خیل عظیم راهپیمانان در مراسم روز جهانی قدس پیوست.

به گزارش آفتاب‌نیوز، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در حین راهپیمایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: مردم امروز یک صدا و همدل با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل تجاوزات و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی را به خوبی نشان دادند.

حضور آیت‌الله هاشمی در راهپیمایی روزجهانی‌قدس+تصاویر

ایشان با تاکید بر اینکه این حضور پرشور در آینده فلسطین و مردم آن نقش مهمی خواهد داشت ، گفت: صداوسیما باید این حماسه را به خوبی به نمایش بگذارد.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود: دوستان سابق فلسطینی ها، آرام گرفته و سکوت اختیار کرده اند و حوادث منطقه نشان می دهد که باید هوشیارتر از سابق باشیم.

حضور آیت‌الله هاشمی در راهپیمایی روزجهانی‌قدس+تصاویر



عکس: فرزند رهبری در راهپیمای روز قدس


حجت‌الاسلام سید مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر معظم انقلاب به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست.


عکس: فرزند رهبری در راهپیمای روز قدس



رييس‌جمهور به پوریا پورسرخ چه گفت؟


دکتر حسن روحانی در حاشیه مراسم افطار هنرمندان با چند نفر از بازیگران چهره سینما و تلویزیون ایران به شکل ویژه ای دیدار کرد.یکی از این بازیگران پوریا پورسرخ بود.

در حاشيه ديدار اهالي فرهنگ و هنر با رييس‌جمهور كه مهمانان زيادي داشت. از بين بازيگران چند هنر مند و بازيگر توجه ويژه‌اي به آنها شد. 

بعد از اينكه علي نصيريان افطار را با دكتر روحاني صرف كرد،مهمانان، گروهي و بعضا چند نفر و تك نفره براي ديدار و گفتگو به ملاقات رييس جمهور رفتند. 

به گزارش خبرآنلاین، در اين بين توجه به پوريا پورسرخ  جالب توجه بود. پورسرخ ابتدا از سوي جنتي وزير ارشاد به عنوان یکی از سفيران خيريه روشناي اميد به رييس جمهور معرفي شد. دكتر روحاني خطاب به پورسرخ گفت :«خسته نباشيد، سريال شما را كه اين شب ها در آن  نقش منفي ايفا مي كني دنبال مي كنم. موفق باشي.»

در ادامه الهام حميدي هم بعنوان بازيگر و ايفا كننده نقش هاي ارزشي و ماندگار از سوي وزير به دكتر روحاني معرفي و از سوي وي تمجيد شد.



دختران"نینجا" در راهپیمایی روز قدس +عکس


مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و  شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی علیه اسراییل، خواستار پایان اشغال سرزمین فلسطین توسط اسراییلی ها شدند. در این راهپیمایی علاوه بر اسراییل، علیه دولت های آمریکا، بحرین  و عربستان سعودی نیز شعارهایی سر داده شد. دختران نینجای ایرانی نیز در کنار اقشار مردم در این راهپیمایی حضور داشتند.


دختران



پاسخ عجیب هدایتی:شماره طارمی وهیچ فوتبالیستی را ندارم!


مدیر برنامه مهدی طارمی شب گذشته با انتشار نامه ای در 20 بند به طور مشخص و واضح، حسین هدایتی و قول های پوچ او را دلیل رفتن آقای گل لیگ برتر به فوتبال ترکیه دانسته بود. 
هدایتی هم در یکی از صفحات اجتماعی اش، جواب این منیجر ایرانی را داده . از هر چیزی که بگذریم این نکته که هدایتی شماره هیچ فوتبالیستی در ایران را ندارد، در نوع خودش جالب است.


پاسخ عجیب هدایتی به مدیربرنامه طارمی



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار