کد خبر: ۲۰۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 01 April 2016
تابناک گیلان: فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیک در محورهای رشت‌ـ‌قزوین و آستارا‌ ـ اردبیل از امروز خبر داد.

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در گیلان اظهار کرد: از صبح امروز محدودیت ترافیکی در محور رشت‌ ـ‌ قزوین اعمال شده که تا ساعت یک بامداد روز شنبه ادامه می‌یابد.

وی افزود: محدودیت ترافیکی در محور آستارا‌ ـ اردبیل نیز اکنون اعمال شده و تا ساعت 12 امشب ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه گیلان با تصریح بر اینکه ورود خروج انواع خودروهای سنگین در محورهای مذکور ممنوع است، گفت: با اعمال محدودیت ترافیکی ورود و خروج انواع وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و غذایی در محورهای رشت‌ ـ‌ قزوین و آستارا‌ ـ اردبیل ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: امروز به مناسبت روز طبیعت در تمام بزرگراه و آزادراه بین‌شهری تردد موتورسیکلت‌سواران ممنوع است و از تردد آنها جلوگیری می‌شود.

رستگار با اشاره به اینکه از تردد خودروهای باربری که در روز طبیعت به عنوان مسافری استفاده می‌کنند جلوگیری می‌شود، یادآور شد: هرگونه سوار کردن مسافران در عقب وانت‌بارها و خودروهای باربری ممنوع است و از تردد آنها جلوگیری می‌شود.

وی سوار کردن مسافر در عقب خودروهای باربری و وانت‌بارها در روز طبیعت را بیشتر دانست و یادآور شد: با توجه به شرایط بارندگی جاده‌ها سوار کردن مسافر در عقب اینگونه خودروها حادثه‌آفرین است.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه بیشتر جاده‌های این استان امروز به دلیل بارندگی لغزنده است، متذکر شد: از مسافران و گردشگران می‌خواهیم برای خروج از گیلان برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی از کاهش تلفات جانی در تصادفات رانندگی نوروز جاری در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: افزایش جریمه، حضر پررنگ پلیس، رعایت مقررات رانندگی، همیاران پلیس و... از جمله دلایل کاهش تلفات جانی در تصادفات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار