کد خبر: ۱۹۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶ 18 March 2016
رئیس پلیس راه گیلان از افزایش سفرهای نوروزی به استان گیلان خبر داد و گفت: ترافیک در ورودی شهرهای استان گیلان سنگین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه امسال با توجه به پیش بینی افزایش مسافرین، 100 گشت با کمک نیروی انتظامی و پلیس راه مستقر کردیم اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثراً شاهد ترافیک سنگینی در ورودی شهرها بودیم با تمهیدات لازم این مشکل برطرف می‌شود.

وی گفت: با توجه به اعلام آمادگی برای پذیرش میهمانان نوروزی، زمینه‌های لازم نیز برای ایمن سازی جاده‌ها و همچنین جابه‌جایی مسافرین عزیز با وسایل نقلیه عمومی صورت گرفته است.

سرهنگ رستگار افزود: بیش از 500 نفر نیروهای انسانی پلیس راه و حدود 500 نفر در قالب راهیان محله، همیاران پلیس و نیروهای پلیس افتخاری با ما همکاری می‌کنند تا بتوانیم استقبال خوبی از مسافران عزیز داشته باشیم.

رئیس پلیس راه گیلان اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با اقدامات خوبی که در بحث ایمن سازی، آموزش و امدادرسانی صورت گرفته همسان سه سال گذشته شاهد کاهش در حوادث جاده‌ای در نوروز امسال باشیم.

وی تصریح کرد: ما در سال‌های گذشته با همکاری فرمانداران محترم که شهرهای آن‌ها در مسیرهای اصلی قرار می‌گرفت شاهد کمترین ترافیک بودیم که امیدوارم امسال هم با تدابیر خود ما را یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار