کد خبر: ۱۹۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 18 March 2016
خبرگزاری شبستان: مدیرکل اداره نوسازی مدارس گیلان اعلام کرد: تا نیمه نخست سال ۹۶ بخاری‌های نفتی از مدارس گیلان حذف و تجهیزات گرمایشی ایمن جایگزین می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، علی اوسط اکبری‌مقدم، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان در نشست شورای آموزش و پرورش استان که عصر امروز( 27 اسفند) در استانداری گیلان در رشت برگزار شد، اظهار کرد: در سال 92 از استان‌هایی بودیم که کمترین اعتبارات استانی را از محل تملک دارایی در سطح کشور داشتیم.

 

وی در ادامه گفت: در سال 94 چهارمین استان در سطح کشور شدیم که توانست منابع ملی در بحث نوسازی مدارس را به خود اختصاص دهد.

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان اعلام کرد: در سال 93، 106 پروژه در دستور کار داشتیم و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 وی یادآور شد: در سال 94، 396 کلاس درس در قالب 71 پروژه و با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد و 190 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

اکبری مقدم در خصوص استاندارسازی ساختار گرمایشی مدارس، گفت: در سال 93، 25 پروژه و بالغ بر یک هزار و 400 کلاس درس به ساختار گرمایشی ایمن مجهز شد.

 

وی اظهار کرد: در سال 94، 222 پروژه بالغ بر یک هزار و 445 کلاس درس مورد استاندارد سازی ساختار گرمایشی قرار گرفت.

 

 مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان اعلام کرد: تا نیمه نخست سال 96 بخاری‌های نفتی از مدارس گیلان حذف و تجهیزات گرمایشی ایمن جایگزین می‌شود.

 

وی خاطرنشان ساخت: جایگاه دومین استان در سامانه خیرین در سطح کشور متعلق به گیلان است.

 

اکبری مقدم با اشاره به 7 پروژه در دست اجرای اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان، گفت: 60 درصد پروژه‌ها در مهر و همزمان با هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار