کد خبر: ۱۷۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸ 27 January 2016
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی متعلق به قشر خاصی نیست بلکه تمام ملت ایران صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند.

به گزارش ایسنا آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار با ستاد گرامی داشت ایام الله دهه فجر افزود: ایران هم اکنون پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی محسوب می شود و این امر مهم به برکت پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: باید موفقیت های ایران از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون در زمینه های مختلف با دوران قبل از انقلاب مقایسه شده و برای قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حضور قشرهای مختلف ملت ایران در تمام صحنه ها به معنای حمایت همه جانبه آنان از نظام و انقلاب است، تصریح کرد: نظام و انقلاب شایسته اعتماد بوده و باید نسبت به آنها احساس عزت و افتخار کرد زیرا هر دو بر پایه احکام الهی، توحید و ولایت فقیه استوار هستند.

آیت الله ملک حسینی خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب است و در این زمینه باید نقاط ضعف و قوت با یکدیگر مطرح شود.

وی اضافه کرد: تمام ظرفیت های موجود در کهگیلویه و بویراحمد برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال و برگزاری مطلوب برنامه ها، مراسم ها و جشن های این دهه به کار گرفته شود.

همچنین حجت الاسلام سید جواد خاضع، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اکنون انقلاب اسلامی ایران به الگویی مناسب برای ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان در زمینه بیداری اسلامی و مقابله با استکبار و استبداد تبدیل شده است.

وی بیان کرد: دشمنان تاکنون از هیچ توطئه و دسیسه ای برای جلوگیری از گسترش نظام و انقلاب دریغ نکرده اند که به لطف الهی همگی آنها یکی پس از دیگری خنثی شده و در آینده نیز اینگونه خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در طول 37 سال اخیر و با وجود توطئه های شوم دشمنان دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی ایران چشمگیر بوده است.

حجت الاسلام خاضع تصریح کرد: یکی از اهداف مهم دشمنان در جنگ نرم ایجاد ناامیدی از طریق سیاه نمایی است و بیان خدمات نظام و انقلاب جزو راهکارهای مهم برای خنثی کردن این توطئه شوم دشمنان به شمار می رود.

وی اضافه کرد: به کوری چشم دشمنان قشرهای مختلف ملت ایران حضور حماسی و گسترده ای در مراسم ها، برنامه ها و جشن های دهه فجر و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار