از ادامه ساخت سالن ورزشی روستای چنگلوا جلوگیری و سالن تخریب می‌شود اما چون دارای بار مالی است اگر کار طبق نظر کارفرما انجام شده باشد از قرارداد کسر می‌شود و اگر طبق نظر اداره مربوطه است دستگاه مربوطه باید در این زمینه پاسخ‌گو باشد.
کد خبر: ۱۶۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 24 January 2016
پژمان نیک اقبالی معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به بررسی پروژه های عمرانی در کهگیلویه ،چرام و لنده تصریح کرد:از مجموع پروژه‌های عمرانی سه شهرستان استان که مورد ارزیابی کیفی قرار گرفتند، 44 پروژه دارای کیفیت خوب، دو پروژه متوسط و سه پروژه ضعیف است که ساختمان اداره کار و تعاون شهر دهدشت، سالن ورزشی چند منظوره روستای چنگلوا و راه روستایی فاقد اسفالت(بوا به طرف چنگلوا) در شهرستان کهگیلویه پروژه‌هایی بودند که کیفیت ضعیفی داشتند.

این مسئول با انتقاد از رعایت نشدن اصول فنی در ساخت سالن چند منظوره روستای چنگلوا افزود: الفبای فنی در ساخت این مجموعه ورزشی رعایت نشده و اداره ورزش و جوانان باید در خصوص ضعف در ساخت این سالن توضیحات خود را ارائه دهد.

نیک‌اقبالی اضافه کرد: از ادامه ساخت این سالن ورزشی جلوگیری و سالن تخریب می‌شود اما چون دارای بار مالی است اگر کار طبق نظر کارفرما انجام شده باشد از قرارداد کسر می‌شود و اگر طبق نظر اداره مربوطه است دستگاه مربوطه باید در این زمینه پاسخ‌گو باشد.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجرایی نشدن پل‌های راه روستایی(بوا به منطقه چنگلوا) در مسیر جاده مشکل اساسی این راه است که راه و شهرسازی در این خصوص پاسخ‌گو است.
وی با انتقاد از عدم رعایت پروژه عمرانی کار و تعاون شهر دهدشت افزود: اتصال بدون جوشکاری، عدم اجرای ضد رنگ روی سازه‌های فلزی و مشکلات دیگری باعث ضعف در احداث این پروژه شده که تا زمان رفع این مشکلات و نواقصات توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ادامه کار جلوگیری می‌شود.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات فنی در اجرای بیمارستان 52 تختخوابی و ساختمان فرمانداری لیکک گفت: احداث بیمارستان پروژه مهمی است که در تمامی مراحل احداث، باید اصول فنی رعایت شود که مشکلات این پروژه هر چه سریع‌تر حل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار