عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است که با هماهنگی‌های صورت گرفته به زودی همه فروشندگان محصولات محلی شهر یاسوج در این بازارچه ساماندهی می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 10 November 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، به نقل از  بویرنیوز، محمد‌علی جاوید در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی ناهنجاری‌های ایجاد شده در سطح بازار شهر یاسوج از راه‌اندازی بازارچه‌های مختلف شهری خبر داد.
وی با اشاره به راه‌اندازی بازارچه محصولات محلی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است که با هماهنگی‌های صورت گرفته به زودی همه فروشندگان محصولات محلی شهر یاسوج در این بازارچه ساماندهی می‌شوند.
جاوید با بیان اینکه بازارچه محصولات محلی در حال پیشرفت است، اظهار داشت: طی هفته جاری نشستی مشترک با دستگاه‌های مرتبط از جمله اصناف و نیرو انتظامی در خصوص راه‌اندازی این طرح برگزار خواهد شد.
شهردار مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از فاز سوم ساماندهی وانت‌های دوره‌گرد شهر یاسوج خبر داد و افزود: در فازهای اول و دوم این طرح وانت‌های دوره‌گرد شناسایی، شناسنامه‌دار و به محل‌های مورد نظر منتقل شدند و اکنون در فاز سوم تجهیز مناطق ساماندهی این خودروها در دستور کار قرار گرفته است.
شهردار یاسوج در پایان با تأکید بر مدیریت بازارچه‌های موقت میوه و تره‌بار گفت: مدیریت بازارچه‌های موقت میوه و تره‌بار شامل مدیریت بازارچه‌ها، احداث نمازخانه، سایه‌بان، سرویس بهداشتی، نصب تابلو و محصور کردن از این پس بر عهده اداره اجرائیات شهرداری خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار