امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز استکبار نفس‌های آخرش را می‌کشد و با ابهت پوشالی خود در جریان فلسطین دست و پا می‌زند.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ 19 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهارداشت: افتخار ملت ایران اسلامی این است که در مسیر ولایت و حاکمیت الهی حرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز استکبار نفس‌های آخرش را می‌کشد و با ابهت پوشالی خود در جریان فلسطین دست و پا می‌زند.

وی با اشاره به تقابل جنگ کفر و ایمان میان غزه و رژیم منحوس صهیونیستی خاطرنشان کرد:این مسیر نورانی بسیار نویدبخش است و نهایت پیروزی از آن جبهه اسلام است.

خطیب جمعه مرکز خراسان جنوبی در ادامه به حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و گفت: دشمن بیکار نمی‌نشیند و بزدلانه حرکاتی را انجام می‌دهد، اما سیلی محکمی هم از سپاه می‌خورد البته این اول ماجرا است و این سیلی زدن‌ها تا قطع نفس استکبار ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام رحیم آبادی عنوان کرد: جبهه استکبار جهانی سراسر زور و تزویر هیچ وقت بیکار نمی‌نشیند و همیشه در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد توطئه و فتنه است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که به قله‌ها نزدیک شده‌ایم، اما طاغوت یک راهبر خطرناک دارد که موفق هم شده و نتیجه گرفته است، تصریح کرد: راهبرد دشمنان این نیست که تنها در جنگ سخت با جبهه مقاومت بجنگند بلکه جبهه خود را از سخت به جنگ نرم، شناختی، فکری و اعتقادی تغییر داده‌اند و در این جنگ ما ضربه‌هایی خورده‌ایم که باید تیزبینی به اوج خود برسد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اهمیت انتخابات در اسفندماه امسال تأکید کرد: حضور پرشور و پررنگ مردم در انتخابات جبهه کفر و شرک بیرونی را منکوب می‌کند چرا که می‌فهمند این ملت پای کار هستند و می‌خواهند جهانی بودن اسلام را به رخ جهانیان بکشند.

وی با تأکید بر ضرورت انتخاب اصلح در انتخابات، افزود: انتخاب اصلح جریان نفاق و نفوذ را از بین می‌برد و انتخاب برترین‌ها یک واجب حقیقی است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار