مدیر کل زندان‌های فارس گفت: ساخت صنایع دستی در زندان را اقدامی خوب در حوزه اشتغال نشسته یا کارگاهی توصیف کرد و گفت: تولید صنایع دستی باید به سمت تجاری‌سازی و بازار محوری سوق داده شود به ترتیبی که کالا‌ها ظریف، حرفه‌ای و فاخر تولید شود که زیبنده هر مکانی و مورد پسند هر سلیقه‌ای باشد.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ 16 December 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و یسما: اسحاق ابراهیمی در بازدید از زندان جهرم با تاکید بر ضرورت توسعه اشتغال مولد زندانیان خواستار اتخاذ تدابیر لازم با هدف صنعتی سازی فرایند اشتغال در زندان‌ها و برخورداری از زندانیان از مزایای آن شد.

وی ساخت صنایع دستی در زندان را اقدامی خوب در حوزه اشتغال نشسته یا کارگاهی توصیف کرد و گفت: تولید صنایع دستی باید به سمت تجاری‌سازی و بازار محوری سوق داده شود به ترتیبی که کالا‌ها ظریف، حرفه‌ای و فاخر تولید شود که زیبنده هر مکانی و مورد پسند هر سلیقه‌ای باشد.

مدیر کل زندان فارس به رییس زندان جهرم و سایر روسای زندان‌های استان توصیه کرد که بسته به ظرفیت‌های شهر محل خدمت به تجاری‌سازی و صنعتی سازی اشتغال در زندان و برخورداری حداکثری زندانیان و خانواده‌هایشان از امتیازات و درآمد‌های این امر اهتمام ورزند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار