امام جمعه شیراز گفت: ندای حمایت از مستضعفان در همه عالم به گوش می‌رسد و با گذشت ۵۰ روز از تجاوز اسرائیل به نوار غزه، مردم کشور‌های با برگزاری راهپیمایی جنایات این رژیم جعلی کودک کش را محکوم می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 25 November 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده ولی فقیه درفارس در خطبه‌های نماز با محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در غزه گفت: صهیونیست‌ها با به شهادت رساندن بیش از ۱۴ هزار نفر از مردان، زنان و کودکان غزه، چهره واقعی خود را بیش از گذشته به جهانیان نشان دادند.

امام جمعه شیراز افزود: اسرائیل جنایتکار هرچه عمق جنایات خود در غزه را بیشتر کند و خون انسان های بی گناه بیشتری را بر زمین بریزد برای این رژیم خونخوار آبروریزی بیشتری به دنبال خواهد داشت.

آیت الله لطف الله دژکام،ادامه داد:فلسطینیان و نیرو‌های مقاومت هم در طوفان الاقصی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکستند و پیروزی جبهه مقاومت علیه مستکبران را به نمایش گذاشتند و لشکر اسراییل غاصب از هزار و ۲۰۰ نیروی مقاومت در طوفان الاقصی شکست خورد.
وی افزود: ندای حمایت از مستضعفان در همه عالم به گوش می‌رسد و با گذشت ۵۰ روز از تجاوز اسرائیل به نوار غزه، مردم کشور‌های با برگزاری راهپیمایی جنایات این رژیم جعلی کودک کش را محکوم می‌کنند.
آیت الله دژکام همچنین با اشاره به سالروز تا سیس بسیج در پنجم آذر ۵۸ گفت:امروز بخش بزرگی از بحث مردم سالاری دینی مد نظر امام راحل و رهبر معظم انقلاب با بسیج تامین می شود و ما در طول این چهار دهه بارها دیده‌ایم که هر گاه خطری خواسته متوجه نظام شود بسیج یعنی خود مردم به میدان آمده و دشمن را کنار زدند.
نماینده، ولی فقیه در استان همچنین با تبریک هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه مباهات جمهوری اسلامی برشمرد آیت الله دژکام همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهم السلام گفت در شب و روز شهادت بانوی دو عالم لازم است به نحو احسنت و اکمل این مناسبت مهم ویژه برگزار شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار