رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری مراسم راهپیمایی روز میثاق امت با ولایت در ۳۷ شهرستان استان خبر داد .
کد خبر: ۱۱۴۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ 25 December 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن سالروز حماسه ۹ دی‌گفت: استان فارس پیشتاز و پیشگام در برگزاری مراسم راهپیمائی حماسه ۹ دی‌ماه است و امسال نیز ۸ دی (جمعه) در شیراز مراسم راهپیمایی بزرگداشت این حماسه برگزار خواهد شد.

ملک‌مکان ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که منشأ همه فتنه‌ها آمریکا و اسرائیل و سایر دولت‌های جنایتکاری هستند که نسل‌کشی در غزه را می‌بینند و از آن حمایت می‌کنند و یا با سکوت خود مهر تأییدی بر جنایات اسرائیل می‌زنند.
وی تاکید کرد : این مراسم به دو منظور بزرگداشت هفته بصیرت و ۹ دی و همچنین حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و محکومیّت رژیم اشغالگر اسرائیل برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ، شعار امسال هفته بصیرت را «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی، صهیونیستی» اعلام کرد و افزود: مردم شیراز و فارس در سال ۸۸ روز ۸ دی‌ماه یک روز سایر استان‌های دیگر به خیابان آمده و علیه فتنه و فتنه‌گران راهپیمائی کردند، لذا طبق سنوات گذشته، مراسم امسال نیز به‌صورت راهپیمائی روز جمعه، ۸ دی‌ماه رأس ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا (شهرداری) آغاز خواهد شد.

ملک‌مکان با بیان اینکه پس از انجام مراسم راهپیمایی، سخنران مراسم در محل برگزاری نماز جمعه، قبل از خطبه‌ها سخنرانی خواهد کرد، گفت: همان‌طور که مردم بصیر شیراز و استان فارس همیشه پیشتاز و پیشگام در همه عرصه‌های ملّی، مذهبی و سیاسی بوده‌اند امسال نیز شاهد حضور بیشتر مردم و شکوه بهتر مراسم خواهیم بود و یک روز زودتر از سایر استان‌ها حماسه دی‌ماه سال ۸۸ را تکرار خواهند کرد.

وی مسیر راهپیمایی در شیراز را میدان شهدا، چهار راه پیروزی، خیابان ۹ دی، شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اعلام کرد و گفت: در این مراسم وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار