هم اکنون ۳۳۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های فارس بستری هستند که از این تعداد، ۳۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ 12 November 2023

تابناک فارس به قتل از صدا و سیما :از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۲۹۰ هزار و ۳۹۲ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۶۶۵ هزار و ۱۸۸ بیمار مثبت شناسایی شده است.
از مجموع تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۸۵۵ هزار و ۳۵۷ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۳۵ هزار و ۵۹۰ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون ۴۳۴ هزار و ۴۶۰ مورد تست سریع انجام شده و ۱۲۹ هزار و ۵۹۸ بیمار مثبت شناسایی شده است.
هم اکنون ۳۳۸ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۳۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
همچنین مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۲۱۴ نفر است.
از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۵۶ هزار و ۹۴۶ هم استانی مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
در زمان حاضر مجموع تعداد دز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دز، به هشت میلیون و ۲۹۱ هزار و ۴۰۱ دز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۵ هزار و ۶۹۹ دز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۲ هزار و ۷۱۵ دز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۳۹۴ دز نوبت سوم و ۱۳۶ هزار و ۵۹۳ دز یادآور واکسن بوده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار