سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: ما می‌دانیم بازی با مس برای هودارانمان، بازی مهمی است، بهترین بازی را انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 09 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، هفته دهم لیگ برتر فوتبال از راه رسید و مسابقات این هفته از فردا آغاز می‌شوند و در حساس‌ترین بازی دو تیم هم‌استانی و رقیب به مصاف هم می‌روند آن هم در ورزشگاه زیبای شهید سلیمانی سیرجان!

تیم فوتبال گل‌گهر باید از مس رفسنجان که این روز‌ها با ساکت الهامی خوب نتیجه می‌گیرد و برد‌های پیاپی و پرگل داشته است پذیرایی کند از آنطرف گل‌گهر که در دو بازی گذشته‌اش مساوی گرفته وسرمربی اش نیز در سوگ پدرش نشسته روز‌های چندان خوبی نداشته و امیدوار است فردا در یک بازی سخت و حساس نتیجه قابل قبولی بگیرد و نتایج هفته‌های قبل را جبران کند.

تیم‌های گل‌گهر و مس رفسنجان در لیگ برتر تا قبل از این بازی ۶ بار برابر هم قرار گرفته‌اند که در چهار بازی دو تیم به تساوی دست یافته‌اند.

اما گل‌گهر سیرجان توانسته است دو بازی را با نتایج ۲ بر صفر و ۲ بریک پیروز شود و از نظر نتیجه از مس رفسنجان سرتر است.

اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: ما می‌دانیم بازی با مس برای هودارانمان، بازی مهمی است. برای باشگاه و برای شهر و ما بهترین بازی را انجام خواهیم داد.

سرمربی یونانی گل‌گهر ادامه داد: فردا امیدوارم اول اجرای خوبی داشته باشیم و سپس بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم، ما به استثنای بازی قبل برابر استقلال اهواز که نمایش خوبی نداشتیم در بازی مقابل پرسپولیس و هوادار نمایش قابل قبولی از خود نشان دادیم اگر چه نتایج خوبی نگرفتیم.

اوزونیدیس در مورد فراز ونشیب‌های تیمش در هفته‌های اخیر اظهار داشت: طبیعی است با توجه به تغییراتی که وجود داشت بازیکنانی که به تیم اضافه شدند و ما پیدا کردن توازن تیم در روندی که داریم مجبور شدیم تغییراتی را ایجاد کنیم تا شاید ترکیب تیمی را پیدا کنیم که از نظر من قابل انتظار بود که بعضی وقت‌ها بالا باشیم و گاهی پایین باشیم.

وی تصریح کرد:آنچه که مهم است من به این تیم و گروه اعتقاد قوی دارم و طبیعتا نمایش خوب‌مان در ادامه باعث نتایج خوب‌مان می‌شود.

به گزارش فارس، تیم گل‌گهر سیرجان با ۱۰ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارد و تیم مس رفسنجان با ۱۴ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار