سرمربی مس رفسنجان معتقد است کوچک‌ترین اشتباه تیمش مقابل پیکان گران تمام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴ 12 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، مس رفسنجان و پیکان فردا جمعه در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم می‌روند. محرم نویدکیا، عصر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش‌از این مسابقه اظهار کرد: در مورد بازی با پیکان باید بگویم مثل همه هفته‌ها یک مسابقه بسیار مهم داریم. این بازی برای ما فوق‌العاده مهم است و می‌دانیم که پیکان شرایط خوبی دارد.


او افزود: پیکانی‌ها در چهار هفته گذشته سه برد داشتند و این نشان می‌دهد در نیم‌فصل دوم با تغییراتی که در ترکیب خود داشتند و سه چهار بازیکنی که به آن‌ها اضافه شده آقای عنایتی تیم بسیار خوبی را در اختیار دارد و سعی کرده که نتایج خیلی خوبی را کسب کند. زنگ خطری برای سایر تیم‌هاست به‌خاطر این‌که وقتی یک تیم می‌تواند در اصفهان سپاهان را شکست دهد و بر ملوان غلبه می‌کند نشان‌دهنده این است که ما باید خیلی باهوش بازی کنیم.

او ادامه داد: باید مراقب فضاها باشیم چون تیم پیکان در ضدحملات تیم فوق‌العاده خوبی است و کنترل بازی را خیلی خوب در اختیار می‌گیرند و این برای هر تیمی می‌تواند خطرناک باشد. فردا بازی خیلی خوبی باید انجام دهیم و سعی کنیم باهوش باشیم و تا آنجا که می‌توانیم اشتباهات‌مان به حداقل برسد چون اگر اشتباه کنیم ممکن است برای ما گران تمام شود. امیدوارم بازی خیلی خوبی شود و اتفاقات بازی هم به کمک ما بیاید و بتوانیم بازی زیبا انجام دهیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: یکی دو نفر از بچه‌ها مثل کریم‌زاده مشکل دارند اما همراه تیم هستند یا حتی میثم تیموری پس از آسیب‌دیدگی‌هایی که داشتند به تیم اضافه شدند اما نمی‌شود خیلی روی آن‌ها ریسک کرد و باید با احتیاط به تیم اضافه شوند.

نویدکیا در این رابطه که در حال حاضر تیم مس در کجا اقامت دارد نیز گفت: در شهر رفسنجان هستیم تا فردا ببینیم چه می‌شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار