فرماندار رفسنجان گفت: بخشی از اراضی خارج از شهر رفسنجان در جاده سرچشمه و نیز جاده کرمان به نهضت ملی مسکن اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ 17 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، حسین رضایی امروز ۲۹ فروردین‌ماه در جلسه نهضت ملی مسکن در رفسنجان اظهار کرد: در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای شهروندان در داخل شهر؛ نگاهمان فراتر رفته و برای قشر صنعتگر نیز در خارج از محدوده شهر تدابیر لازم را به کار خواهیم گرفت تا کارکنان در صنایع و کارخانه‌ها نیز در نزدیکی محل کارشان صاحب شهرک شوند.

وی افزود: به همین منظور در رفسنجان دو محدوده خارج از شهر برای نواحی صنعتی مس و کارخانه‌های مسیر جاده کرمان در نظر گرفته شده و البته با کمک راه و شهرسازی و صنایع مذکور استعلامات دستگاه‌های اجرایی اخذ می‌شود تا طرح بدون داشتن مانع به مرحله اجرایی برسد.

مدیر اداره راه و شهرسازی رفسنجان هم در این خصوص گفت: قبلاً عملاً در خارج از محدوده شهری تعریفی برای اجرای طرح مسکونی نبود، اما دولت این فرصت را به وجود آورده تا گامی موثر برای صنعتگران در راستای خانه دار شدن بردارد.

مهدی فاتحی افزود: نیاز به مسکن، امروز امری است که برای جوانی جمعیت باید اجرا شود و جوانان اگر دارای سرپناه باشند می‌توانند ازدواج کنند و در نهایت بدون دغدغه به جوانی جمعیت کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح اولیه و پهنه اولیه خارج از شهر رفسنجان در دو جاده سرچشمه و کرمان در حال بررسی است و اگر جانمایی شوند می‌توان طرح نهضت ملی مسکن را برای کارگران، کارکنان صنایع مس و کارخانه‌های جاده کرمان اجرایی کرد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار