معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی از فعال سازی ۱۱۲ واحد تولیدی و خدماتی راکد در دولت سیزدهم با سرمایه گذاری ۶۹۰ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 02 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، صبح امروز ناصر فخرموحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی از فعال سازی ۱۱۲ واحد تولیدی و خدماتی راکد در دولت سیزدهم با سرمایه گذاری ۶۹۰ میلیارد تومان خبر داد.

وی اظهارکرد: با بازگشت این ۱۱۲ واحد تولیدی به چرخه تولید برای ۹۸۱ نفر اشتغال ایجاد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی احیای واحد‌های راکد را در راستای ارتقای بهره‌وری در تولیدات استان عنوان کرد و گفت: در ۶ ماه ابتدای امسال تعداد ۴۶ بنگاه اقتصادی راکد با ایجاد اشتغال برای ۲۳۵ نفر فعال شده است.

فخرموحدی افزود: همچنین از ۴۶ واحد فعال شده در ۶ ماه امسال ۳۷ بنگاه با ۱۶۹ نفر اشتغال در حوزه صنعت و معدن، ۸ بنگاه با ۶۰ نفر اشتغال در حوزه کشاورزی و یک بنگاه با ۶ نفر اشتغال در حوزه گردشگری و صنایع دستی بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی بیان کرد: از بنگاه‌های اقتصادی راکد فعال شده تعداد ۴۱ واحد با ۴۲۴ نفر اشتغال در سال گذشته و ۲۵ بنگاه اقتصادی با ۳۲۲ نفر اشتغال مربوط به سال ۱۴۰۰ می‌باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۸۷ بنگاه اقتصادی فعال در حوزه صنایع، صنایع معدنی و معدن در استان وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد ۱۸۲ بنگاه در حوزه گردشگری و صنایع دستی، ۱۲۵۵ بنگاه در حوزه کشاورزی و ۶۵۰ بنگاه در حوزه صنعت و معدن هستند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار