نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و استاندار فارس با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور و ارزشمند مردم استان در استقبال از رییس جمهور قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۱۳۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 16 October 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: در این پیام مشترک آماده است: خدای منان را سپاسگزاریم که در عهد نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمتگزار مردمی از جنس عشق و صفا و وفاداری هستیم که غیرتمندانه، تجلی اقتدار و حرّیت ایران اسلامی هستند و با وحدت و حضور پر شورشان در صحنه‌های مختلف، اقتدار ایران اسلامی و وحدت ملت و دولت را رقم می زنند و اکنون نیز در میزبانی باشکوه و بیاد ماندنی از رئیس جمهور و هیات دولت، حُسن میهمان نوازی را به جای آوردند تا فارس بزرگ و شیراز سرافراز بر فرهنگ و اصالت خود همچنان ببالد.

در ادامه این پیام آمده است: در سفر دو روزه دولت به استان فارس، طرح ‌ها و پروژه‌های بسیار مهمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و یا دستور آغاز عملیات آن صادر و گره های مشکلات مهمی از استان، به همت دولت محترم و عنایت و تدبیر رئیس جمهور، گشوده شد.

این پیام می افزاید: مجموع اعتبارات استان، حاصل سفر دوم هیات دولت به نسبت سفر اول، بیش از سه برابر گردید و تقدیم شما شد که با حضور و همدلی و مطالبه و شور و شوق خالصانه و بی‌ریا، پای کارِ دولتِ مردمی آمدید و برگِ افتخارِ دیگری برای تاریخِ باشکوهِ فارس، رقم زدید تا سرآغاز فصل نوینی از عمران و آبادانی و رفع محرومیت های این دیار باشد.


در بخش دیگری از این پیام آمده است: بار دیگر از حضور ارزشمندِ و هوشمندانه آحاد شما مردم عزیز و اقشار مختلف و اقوام و طوایف استان پهناور فارس و همراهی با خادمینِ خود قدردانی نموده و این حضور را به مثابه امانتی گران بها در دست مدیران استان می‌دانیم که مسئولیت آنان را برای خدمت رسانی چندین برابر می‌کند.

این پیام مشترک می افزاید: از خدای متعال توفیق روزافزونِ همگان را در سنگرِ تلاشِ مجاهدانه، برای داشتن ایران قوی و کشوری سربلند تحت عنایت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مسئلت می‌نماییم.

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و هیات وزیران طی روزهای پنجشنبه بیستم و جمعه بیست و یکم مهرماه جاری میهمان مردم استان فارس بودند.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، سخنرانی در جمع مردم رستم، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رییس جمهور به استان فارس بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار