مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری فارس از جمع‌آوری ۲۰۰ هزار نامه مردمی و ثبت ۵۰ هزار تماس سامانه سامد در دومین سفر رئیس جمهور به فارس خبر داد و گفت: نامه‌ها در روند ثبت در سامانه قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 17 October 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: دور دوم سفر رئیس جمهور کشورمان به همراه هیئت دولت به استان فارس روز پنج‌شنبه، ۲۰ مهر آغاز شد و تا جمعه شب ۲۱ مهر ماه ادامه داشت که دراین مدت بازدید از شهرستان‌های استان، افتتاح پروژه‌ها، ‌ کلنگ‌زنی طرح‌های جدید، نشست با نخبگان، ‌سرمایه‌گذاران، ‌خانواده شهدا و دیدار با مردم در شیراز و شهرستان رستم از جمله برنامه‌های رئیس قوه مجریه و کابینه دولت سیزدهم بود.

در زمان این سفر هرکدام از مردم درخواست، شکایت، ‌انتقاد و یا پیشنهادی برای رئیس جمهور و یا مقام عالی هر وزارت داشتند که با استقرار نیروهای مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در مکان‌های دیدارهای عمومی، ‌این نامه‌ها جمع‌آوری می‌شد و یا مردم فارس با برقرای تماس با شماره تلفن سامانه سامد ۱۱۱ در خواست خود را بیان می‌کردند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، به تشریح روند نامه‌های مردمی به رئیس جمهور پرداخت و گفت: نامه‌های مردمی به رئیس جمهور و هیئت دولت از دو طریق نامه و تماس تلفنی با سامانه سامد در طول مدت سفر به استان فارس احصا و جمع‌آوری شد که نیروهای مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری با حضور در محل‌های پرجمعیت نظیر اجتماع مردمی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، محل دیدارهای رئیس جمهور و در شهرستان‌ها درخواست‌ها را با رعایت اصول امانتداری و دقت جمع‌آوری کردند.

رضا نجابت با اشاره به تماس مردم استان فارس به سامانه سامد نیز گفت: سایت پاسخگویی سامد از چهارشنبه، ۱۹ مهر کار خودش را آغاز کرد و طی سه روز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۱:۳۰ پاسخگوی هم استانی‌ها بود.

وی اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ کاربر در زمینه پاسخگویی و پردازش نامه‌ها طی دو شیفت مشغول به‌کار بودند و امیدواریم در زمانی زیر یک هفته ثبت نامه‌ها به سرانجام برسد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری فارس با بیان اینکه بیش از۵۰ هزار تماس تلفنی پاسخ داده شده است، ‌گفت: قریب به ۲۰۰ هزار نامه جمع‌آوری شده است که اکنون درخواست‌ها در مرحله فرآیند ثبت در سامانه قرار دارد و پاسخگویی تلفنی به اتمام رسیده است.

نجابت در پایان سخنان خود با تأکید بر رعایت اصل امانتداری در ثبت نامه‌ها و درخواست‌های مردمی، ‌بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با تلاش شبانه‌روزی پرسنل حداکثر تا مدت یک هفته آینده روند ثبت نامه‌ها به اتمام برسد و پس از بررسی به دستگاه اجرایی مرتبط ارجاع داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار