بچه‌های سپاه ثارالله استان کرمان موکب ثاراللهیان را از امروز در مشهد مقدس راه‌اندازی کرده‌اند و به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 11 September 2023

به گزارش تابناک کرمان، مدیر موکب ثاراللهیان استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه ثارالله استان کرمان در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا (ع) در مشهد مقدس نسبت به راه‌اندازی موکب ثاراللهیان اقدام کرده است.

جواد طاهرنژاد با اشاره به اینکه موکب ثاراللهیان در جوار مجموعه آموزشی رفاهی ثارالله در مشهد با کمک و پشتیبانی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دایر شده است، بیان داشت: این موکب در پارکینگ خیابان طبرسی نبش کوچه مجتمع آموزشی رفاهی ثارالله با همکاری بنیاد کرامت رضوی و پایگاه مسجدالرضا (ع) مشهد مقدس نسبت ایجاد شده است.



وی ادامه داد: موکب ثاراللهیان روزانه به بیش از ۲ هزار نفر اسکان می‌دهد و ۶ هزار غذای گرم بین زائران و مجاوران توزیع می‌کنیم و موکب چایخانه را هم راه‌اندازی کرده‌ایم که انواع نوشیدنی‌ها را بین هزاران زائر توزیع می‌کند و پذیرایی موکب ثاراللهیان از امروز دوشنبه ۲۰ شهریورماه‌جاری آغاز شده است و این موکب تا پایان ماه صفر به کار خود ادامه می‌دهد.



طاهرنژاد ابراز داشت: برای خدمت‌دهی بهتر به زائران همچنین از گردان نانوایان شهدای خانوک دعوت کردیم و خواهران و خانواده معظم شهدای خانوک به مشهد اعزام شدند و نان سنتی خانوک بین زائران و مجاوران توزیع می‌شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار