سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۱۸۹۰ فقره تسهیلات ساخت مسکن ملی در خراسان شمالی تخصیص می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ 21 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید علی میرکریمی در نشست با مدیران بانکی خراسان شمالی با اشاره به لزوم پرداخت تسهیلات برای ساخت مسکن ملی اظهار داشت: ۱۸۹۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن به بانک ملی در خراسان شمالی معرفی شده است.

وی افزود: تلاش داریم با برگزاری نشست‌های مختلف، چالش‌های پیش رو و اتخاذ راهکار و تصمیم مقتضی در خصوص طرح‌های نهضت ملی مسکن با حضور مدیران بانکی در دستور کار باشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: از ۱۸۹۰ واحد معرفی شده به بانک ملی، ۱۰۶۵ واحد مسکن شهری و ۸۲۵ واحد مسکن روستایی است.

میرکریمی اظهار داشت: از تعداد ۱۰۶۵ واحد مسکن شهری، ۹۹۱ واحد در قالب خود مالکین و ۷۴ واحد در قالب گروه‌های ساخت به بانک ملی در استان معرفی شده است.

وی افزود: براساس خروجی‌های اخذ شده از سامانه نهضت ملی مسکن، از تعداد ۱۸۹۰ واحد مجموعاً تعداد ۳۳۲ واحد انعقاد قرارداد انجام شده است و مابقی در حال تکمیل مدارک و مراجعه به بانک هستند.

به گزارش در این جلسه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان به همراه معاونین و کارشناسان مربوطه و همچنین مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیرعامل شعب بانک ملی استان به صورت ویدیو کنفرانس حضور یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار