رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با اشاره به انتشار دود غلیظ در آسمان جنوب شیراز، گفت: این دود ناشی از آتش سوزی در نیزار است و در حال بررسی اطفاء هوایی آن هستیم.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ 10 August 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: هادی عیدی‌پور بیان کرد: پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه ۱۹ مرداد ساعت ۱۱:۳۶ دقیقه بروز دود غلیظ ناشی از آتش‌سوزی در یک نیزار از پشت پلیس راه شیراز فسا به سمت دریاچه مهارلو به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز اعلام شد.

او با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی ما از ایستگاه شماره ۱۳ در محل آتش‌سوزی مستقر شدند، افزود: با حضور تیم عملیاتی در صحنه، مشخص شد که حریق مربوط به نیزار‌هایی است که در آن محدده وجود دارد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز تصریح کرد: وجود کانال‌های بزرگ و باتلاقی بودن مسیر، امکان ورود خودرو‌های آتش‌نشانی را سخت کرده و دسترسی خودرو عملیاتی به مکانی که طعمه حریق شده، امکان پذیرنیست.

عیدی‌پور خاطرنشان کرد: فرمانده ارشد حوزه ما در محل حریق حضور دارد و در حال بررسی انجام اطفاء حریق از طریق مسیر هوایی و پرواز هلی‌کوپتر است. هماهنگی با مدیریت بحران شهرداری شیراز و فرودگاه نیز انجام شده تا سریعا اطفاء حریق هوایی در دستور کار قرار گیرد.

برچسب ها: آتش سوزی ، نی زار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار