رئیس اورژانس فارس از مجروحیت ۷ نفر در حادثه آتش‌سوزی مجمتع مسکونی در بلوار پاسارگاد شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 19 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمد جواد مرادیان ، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت : در پی آتش‌سوزی در طبقه پنجم یک مجتمع مسکونی در بلوار پاسارگاد - خیابان پاییز شیراز، بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه همزمان با اعلام آتش‌سوزی و اعزام نیروها، به بیمارستان‌های سوانح سوختگی امیرالمؤمنین (ع) و حضرت علی اصغر (ع) شیراز آماده باش اعلام شد، تصریح کرد: این حادثه ۷ مصدوم در پی داشت که به دلیل استنشاق گاز دی اکسید کربن دچار تنگی نفس و سوختگی استنشاقی شده بودند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس افزود: اقدامات درمانی مورد نیاز برای مصدومان در محل حادثه انجام شد و ۶ مصدوم برای اقدامات تکمیلی درمانی به بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمؤمنین (ع) شیراز منتقل شدند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز نیز گفت : برای مهار این آتش سوزی نیروها از ایستگاه‌های۲_ ۵_۶_۱۴ و ۱۷ همراه با خودرو‌های اطفایی سنگین و نیمه سنگین، بالابر هیدرولیکی بلند مرتبه و خودرو تنفسی، به محل اعزام شدند و ضمن مهار حریق ، نسبت به عملیات جستجو، نجات و تهویه به صورت همزمان اقدام کردند.
عیدی‌پور تصریح کرد: در هر طبقه از این ساختمان، ۴ واحد مسکونی وجود داشت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار