مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان:
این جایگاه‌ها شامل 94 باب جایگاه CNG فعال و 112 باب جایگاه پمپ بنزین بوده که برای نوروز 94 آماده شده است.
کد خبر: ۱۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰ 07 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، فردین چراجی صبح امروز در حاشیه بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت در گیلان از ساماندهی 206 جایگاه عرضه سوخت در استان خبر داد و اظهار داشت: این جایگاه‌ها شامل 94 باب جایگاه CNG فعال و 112 باب جایگاه پمپ بنزین بوده که برای نوروز 94 آماده شده است.

وی یا بیان اینکه امسال یک درصد کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم، افزود: سال آینده سه باب جایگاه CNG در غرب استان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با بیان اینکه سیاست شرکت نفت جایگزینی سوخت پاک به جای بنزین است، گفت: در حال حاضر بنزین با درجه اکتان بالا در استان عرضه می‌شود.

چراجی با بیان اینکه تغییر نرخ اندازه‌گیری از مترمکعب به کیلوگرم در جایگاه‌های CNG تاثیری در میزان قیمت ندارد، تصریح کرد: این تغییر واحد اندازه‌گیری برای یکسان‌سازی تمام دستگاه‌ها در استان و کشور انجام شد.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مصوبه‌ای در خصوص تغییر قیمت‌ها نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: سامانه 09627 این شرکت در راستای خدمات رفاهی مسافران نوروزی آماده دریافت هرگونه سئوال، انتقاد و پیشنهاد است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان خاطرنشان کرد: نرم افزار پمپ بنزین یاب برای دستیابی به موقعیت مکانی جایگاه‌ها در هر نقطه از استان در پایگاه اینترنتی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان قابل دسترسی و دانلود است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار