مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با اشاره به شروع نمایشگاه خودرو با حضور فعالان کشوری این عرصه در شیراز، خاطرنشان کرد که رونمایی از اتومبیل‌های جدید یکی از جذابیت‌های این رویداد است.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 13 June 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محسن نهاوندی سه‌شنبه ۲۳ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز با حضور ۱۴ شرکت دولتی و خصوصی فعال صنایع خودروسازی و وابسته، در محل نمایشگاه‌های دائمی فارس، آغاز به کار کرده است.

او افزود: این نمایشگاه به لحاظ کمی و کیفی از نمایشگاه‌های شاخص خودرو کشور به شمار می‌رود به طوری که نسبت به نمایشگاه سال گذشته از نظر متراژ فضای اختصاصی یافته، ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

نهاوندی ادامه داد: بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز در مساحت ۱۵ هزار متری سالن‌های حافظ، نرگس، سرو، بهار، ملاصدرا و اردیبهشت در حال برگزاری است.

نهاوندی ادامه داد: این نخستین رویداد در حوزه خودرو کشور در سال جاری است و قرار است از چندین خودرو سبک و سنگین در کوران برگزاری نمایشگاه رو نمایی و پیش بینی می‌شود یکی از جذابترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌های خودرو کشور باشد.

او گفت: خودروهایی که رونمایی می‌شوند غالبا تولید داخل هستند و این نشان از موفقیت متخصصان و تولیدکنندگان داخلی در این عرصه مهم است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بیان کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۶ خرداد ماه برپاست و علاقه مندان می‌توانند طی ساعات ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه واقع در شهرک گلستان شیراز بازدید کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار