۳۰ شرکت و نمایندگی خودرو در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز شرکت کردند.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 13 July 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: پس از وقفه‌ای دو ساله به دلیل اپیدمی کرونا، نمایشگاه خودرو در شیراز برپا شد.
فرهادی با بیان این که بیش از ۳۰ شرکت و نمایندگی خودرو از استان‌های فارس، تهران، البرز، آذربایجان شرقی و سمنان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز حضور دارند، افزود: ایران خودرو، سایپا، شایان دیزل، گروه خودروسازی بهمن، مدیران خودرو و فردا موتور از جمله کارخانه‌ها و نمایندگی‌های خودروی حاضر در این نمایشگاه است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۴ روزه که تا ۲۴ تیر برپاست، ۷۰ درصد شرکت کنندگان غیر بومی هستند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس با اشاره به اینکه صنایع خودرو، شبکه گسترده‌ای از روابط اقتصادی داخلی یا بین المللی را شکل می‌دهند، تصریح کرد: در راستای حمایت از این صنعت و ایجاد فرصت مشاهده و انتخاب از میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات صنایع وابسته خودرو، تلاش شده است تا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز مجموعه‌ای فوق العاده توسط شرکت‌های برجسته در این صنعت ارائه شود.
فرهادی افزود: این نمایشگاه در سالن‌های حافظ، سرو و بهار با متراژی بیش از پنج هزار متر مربع برگزار شده و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی واقع در شهرک گلستان پذیرای عموم مردم است.
وی بیان کرد: بازدیدکنندگان قبل از ورود به سالن‌های نمایشگاه می‌توانند بلیت بازدید رایگان را از سایت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار