امام جمعه شیراز گفت : وظایف رسانه‌ها در مقابله با تهاجم فرهنگی هم اشاره کرد و گفت: اگر دشمن با برنامه ریزی حمله می‌کند این وظیفه‌ی رسانه هاست که موضوع را تبیین کنند همانگونه که ملت ما در عرصه‌های مختلف وفاداری خود را به نظام نشان داده اند رسانه‌ها هم باید به مطالبه‌ی مردم پاسخ دهند و از امکانات خود برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 08 April 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده، ولی فقیه درفارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به این موضوع که ترویج بی حجابی از توطئه‌های دشمنان برای اسلام و انقلاب است گفت: برای مقابله با این توطئه باید با برنامه جلو رفت و حرکت در این مسیر هم باید با رعایت الزامات آن باشد.
آیت الله دژکام افزود: یکی از الزامات مبارزه فرهنگی جهاد تبیین است که این وظیفه بر عهده‌ی اهل فضل و افرادی است که درباره مسائل اجتماعی تحقیق و بررسی می‌کنند و این گروه باید حرکات و اهداف دشمنان را برای مردم توضیح دهند
نماینده، ولی فقیه درفارس و امام جمعه‌ی شیراز با انتقاد از نامشخص بودن مواضع گروه‌های سیاسی وبی برنامه بودن کار‌های آن‌ها در مقابله با تهاجم فرهنگی گفت: در این خصوص اگر چه کار‌هایی صورت می‌گیرد، اما چون موضع مشخص نیست و هر کسی بر اساس سلیقه‌ی خود کارمی کند نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود.
آیت الله دژکام به وظایف رسانه‌ها در مقابله با تهاجم فرهنگی هم اشاره کرد و گفت: اگر دشمن با برنامه ریزی حمله می‌کند این وظیفه‌ی رسانه هاست که موضوع را تبیین کنند همانگونه که ملت ما در عرصه‌های مختلف وفاداری خود را به نظام نشان داده اند رسانه‌ها هم باید به مطالبه‌ی مردم پاسخ دهند و از امکانات خود برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان استفاده کنند.
نماینده، ولی فقیه درفارس و امام جمعه شیراز در ادامه از رسانه‌ها خواست در مسئله‌ی تهاجم فرهنگی محکم به میدان بیایند و حرف جهان اسلام را برای جهانیان تبیین کنند.
نماینده، ولی فقیه درفارس و امام جمعه شیراز در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به وظایف مردم در مقابله با تهاجم فرهنگی هم اشاره کرد و گفت: اگر در جامعه کار خلاف ارزشی مثل بی حجابی و بدحجابی دیده می‌شود تذکر لسانی در مقابل افراد هنجار شکن واکنش مناسبی تلقی می‌شود که خود نمونه‌ای از کار فرهنگی مورد نیاز در این زمینه است.
آیت الله دژکام مر حله‌ی بعدی در مقابله با بی حجابی و بدحجابی را متوجه دستگاه‌های دولتی دانست و گفت: این دستگاه‌ها باید هرکدام به نوبه‌ی خود وارد عمل شوند.
آیت الله دژکام اقدام اخیر در مقابله با بی حجابی و بد حجابی در فرودگاه شیراز و اقدام مشابه توسط شهرداری و اصناف فارس را که برای دیگر مناطق کشور هم الگو شده حرکتی ارزشمند معرفی کرد و افزود:درکنار دستگاه‌های دولتی، نیروی انتظامی و دستگاه قضاهم متناسب با قانون اقدام کنند و سعی شود این حرکت در مقابله با دیگر منکرات هم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار