«گشول» با بیان اینکه حجاب از پایه‌های تمدنی ملت ایران و یکی از زیرساخت‌های بنای حیاتی خانواده است گفت: تردیدی نیست که «اقناع» نسل جوان مؤثرترین راهبرد در بهبود وضعیت حجاب خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 01 April 2023

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس: حجت الاسلام «مجید گشول دره‌سیبی» در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان اقلید، اظهار داشت: بدون شک امروز مهم‌ترین اولویت کشور، تلاش شبانه‌روزی مسئولان در جهت رشد اقتصادی، مهار تورم، بالابردن سطح رفاه جامعه و رفع کاستی‌های معیشتی خانوارها است.

وی تاکید کرد: یک اقتصاد پویا، با تقویت تولید ملّی و حمایت از تولیدکنندگان محقق خواهد شد.

امام جمعه اقلید با تشریح راهکارهای رشد وتقویت تولیدملی، بیان داشت: مردمی‌سازی اقتصاد، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، مبارزه اساسی با فساد و نگاه و حرکت انقلابی در مسیر ثبات اقتصادی باعث تقویت و رشد تولید ملی می‌شود.

مساله حجاب، محوری ترین جنگ شناختی دشمن علیه ملت ایران

حجت الاسلام گشول در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله حجاب نیز گریزی زد و افزود: در سال‌های گذشته یکی از محورهای جنگ شناختی دشمن علیه ملت مظلوم و مقتدر ایران مساله حجاب بوده و طرح‌های شکست خورده‌ای نظیر چهارشنبه‌های سفید، دختران خیابان انقلاب، نه به حجاب اجباری، آزادی‌های یواشکی و... هرگز نتوانست در اراده بانوان و دختران ایرانی در اعتلای شخصیت معنوی و حفظ هویت زن مسلمان خللی پدید آورد.

خطیب جمعه اقلید تصریح کرد: پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده توسط سرویس‌های امنیتی با پیشرانی افرادی معلوم‌الحال و فاسدالعقیده از خارج از کشور در آخرین پرده با شعار عوام فریبانه «زن، زندگی، آزادی» تلاش کرد تا اهداف شوم خود را در هاله مقدس زنانه مخفی نماید، اما پایداری و بصیرت و زمان‌شناسی ملت بزرگ ایران و خصوصا دختران و زنان قهرمان آن، به همگان اثبات نمود که دشمن همچون گذشته درگیر محاسبات غلط ناشی از عدم اشراف بر عمق دلدادگی همه آحاد مردم و خصوصا دختران این سرزمین به احکام الهی و اولیاء دین است.

حجاب از پایه‌های تمدنی ملت ایران و زیرساخت‌ بنای حیاتی خانواده است

گشول تاکید کرد: تردیدی نیست که «اقناع» نسل جوان مؤثرترین راهبرد در بهبود وضعیت حجاب خواهد بود.

وی با ذکر این نکته که حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور یک موضوع ضروری و بدیهی است، خاطرنشان ساخت: با توجه به پای‌بندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر، با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به‌معروف و ناهیان ازمنکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذی‌ربط، نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.

امام جمعه اقلید، خواستار صیانت از ارزش‌های دینی به‌ویژه واجب شرعی عفاف و حجاب از دولت شد و بیان کرد: مواجهه فعال و هوشمندانه با تلاش سازماندهی شده دشمن در هجمه به نهاد نورانی خانواده و سلامت و امنیت اجتماعی مردم لازم و ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار