استاندار فارس با بیان اینکه ازهمه واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد استان که تمایل به احیا دارند، دعوت میکنم برای پیگیری امور خود به سازمان صمت و معاون اقتصادی استانداری مراجعه کنند، افزود: مدیران این واحد‌ها در صورتی که از راه‌های اعلام شده موفق به رفع مشکل خود نشدند، می‌توانند با دفتر استاندار فارس مکاتبه و پیگیر رفع مشکل خود باشند.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ 12 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر محمدهادی ایمانیه، گفت: با توجه به اینکه واحد‌های راکد بخش قابل توجهی از فرآیند تولید از قبیل دریافت زمین، احداث ساختمان، تامین زیرساخت ها، نصب ماشین آلات و ... را سپری کرده اند، طبیعتا تامین منابع مورد نیاز و رفع برخی از مشکلات آنان مانند استمهال وام، تقسیط بدهی به دستگاه‌های اجرایی و... می‌تواند فرآیند ایجاد اشتغال را سرعت ببخشد.
دکتر محمدهادی ایمانیه در حاشیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و جلسه بررسی مشکلات بنگاه‌های راکد، با اشاره به اینکه جلسه ویژه‌ای برای آن‌دسته از واحد‌های تولیدی و صنایعی که در رکود کامل به سر می‌برند، برگزار شده، ابراز داشت: در برخی موارد برای رفع مشکل و خروج این‌گونه واحد‌ها از رکود به نتیجه مثبت رسیدیم.
وی با بیان اینکه ازهمه واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد استان که تمایل به احیا دارند، دعوت میکنم برای پیگیری امور خود به سازمان صمت و معاون اقتصادی استانداری مراجعه کنند، افزود: مدیران این واحد‌ها در صورتی که از راه‌های اعلام شده موفق به رفع مشکل خود نشدند، می‌توانند با دفتر استاندار فارس مکاتبه و پیگیر رفع مشکل خود باشند.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه برخی واحد‌های تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی شیراز با مشکلاتی از قبیل آب، برق و گاز مورد نیاز مواجه هستند، اظهار کرد: برای رفع مشکل این‌گونه واحد‌ها مقرر شد، آن دسته از واحد‌های تولیدی که هنوز به بهره‌برداری نرسیده و یا به هر دلیلی در تعطیلی به سر می‌برند، اما سهمیه برق دارند، سهمیه آن‌ها در اختیار دیگر واحد‌های فعال قرار گیرد و در آینده با توسعه‌ی شبکه برق، نیاز واحد‌های جدید تامین و در اختیارشان قرار گیرد.
وی همچنین در خصوص معارضان منطقه ویژه شیراز، گفت: تا پایان سال به مدیران منطقه ویژه اقتصادی شیراز مهلت داده شده تا مسئله معارضان را حل کنند؛ اگر معارض قانونی است، باید معادل آن زمین یا وجه نقد پرداخت شود؛ اگر هم که غیرقانونی است از طریق مراجع ذی‌صلاح رفع تعارض صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار