محسن ربانی زاده با تاکید بر تعامل و همسو بودن بانک‌ها با تصمیمات شورای هماهنگی بانک‌ها در زمینه تخصیص بهینه منابع اعتباری حوزه اشتغال، افزود: اعتبارات حوزه اشتغال باید برنامه محور باشد تا علاوه بر اشتغال، رشد اقتصادی قابل قبولی به همراه داشته باشد افزون بر اینکه نیاز سنجی در شهرستان‌ها و اهلیت متقاضیان طرح‌های اشتغال زا بایستی به خوبی انجام شود.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 19 October 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: محسن ربانی زاده در نشست هماهنگی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، گفت: بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه به مبلغ ۲ هزار و ۷۵۸ میلیارد تومان در اختیار استان فارس است که باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر تعامل و همسو بودن بانک‌ها با تصمیمات شورای هماهنگی بانک‌ها در زمینه تخصیص بهینه منابع اعتباری حوزه اشتغال، افزود: اعتبارات حوزه اشتغال باید برنامه محور باشد تا علاوه بر اشتغال، رشد اقتصادی قابل قبولی به همراه داشته باشد افزون بر اینکه نیاز سنجی در شهرستان‌ها و اهلیت متقاضیان طرح‌های اشتغال زا بایستی به خوبی انجام شود.

گفتنی است اعضای حاضر در جلسه راهکارهایی جهت هماهنگی در فرآیند اجرایی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بند ب تبصره ۱۶ و تسریع و تسهیل در امر پرداخت این تسهیلات به متقاضیان از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار