حجت‌الاسلام «مدیح» گفت: وی در پایان گفت: جبهه اسلامی با حفظ وحدت، پرقدرت تر از همیشه پیش خواهد رفت و حضور مسوولان مردمی در میان مردم و بهبود اوضاع، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ 15 October 2022

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس: حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد لقمان مدیح» مدیر مرکز اسلامی استان فارس در آئین هم‌اندیشی علمای تشیع و اهل سنت در هفته وحدت که امروز با حضور معتمدین شهرستان‌های لامرد و مهر در بخش اشکنان این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام صادق (ع) و همچنین هفته وحدت اظهار داشت: دشمن به قدرت غیرقابل کنترل ایران در منطقه پی برده و می‌داند که نظام اسلامی دست برتر را دارد و به همین جهت دشمنان دین و قرآن با خباثت تمام دست به حرکت ناشیانه می ‌زنند.

مدیر مرکز اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از این فتنه بزرگ اولا روشنگری و تبیین واقعیات و دیگری گوش دادن به فرامین رهبری است.

حجت‌الاسلام لقمان مدیح افزود: اتفاقات اخیر حاصل عملیات روانی و نبرد ادراکی دشمن بود و تا جایی پیش رفتند که ناشیانه شایعه کردند که بدل رهبر معظم انقلاب اسلامی به جای وی حضور دارد.

وی در پایان گفت: جبهه اسلامی با حفظ وحدت، پرقدرت تر از همیشه پیش خواهد رفت و حضور مسوولان مردمی در میان مردم و بهبود اوضاع، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار