حجت‌الاسلام والمسلمین «حدائق» گفت: ما مردم و مسئولین تمام مناصب و مسئولیت‎‌ها، امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت‌ و ایثارگری‌ شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۱۰۷۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 11 October 2022

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس: حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا حدائق» عضو جامعه روحانیت شیراز امروز در دومین جلسه از دوره آموزشی معارف مهدویت که با موضوع «اخلاق مدیریتی، کارمندان مهدوی» در اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد اظهار داشت: تمام مناصب و مسئولیت‎‌ها، امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت‌ و ایثارگری‌ شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس هستیم.

مدیرعامل بنیاد مهدی موعود (عج) فارس با اشاره به هفته وحدت خاطرنشان کرد: اسلامی که امروز به دست ما رسیده، نتیجه اخلاق نیکوی پیامبر(ص) است.

وی افزود: والدین باید تلاش زیادی در تربیت فرزندان خود نمایند زیرا حضرت اباعبدالله ‌الحسین (ع) تمام هستی خود را در راه خدا و زنده نگه داشتن دین فدا کرد و مصائب عظیمی را در این مسیر متحمل شد و اگر ما نیز امروز می‌خواهیم فرزندانمان را حسینی تربیت کنیم، باید در مواجهه با مسائل جامعه، برخوردی علوی و فاطمی داشته باشیم.

عضو جامعه روحانیت شیراز گفت: مسئولان باید با تلاش و خدمتگزاری به مردم به شهدای گرانقدرمان ادای دین کنند و با تأسی از اخلاق نبوی در برابر حق باید صبور و در انجام وظایف خود شکیبا باشند و همواره جانب انصاف را نگه دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار