حجت الاسلام خسروی راهپیمایی اربعین حسینی (ع) با حضور میلیونی و شورانگیز شیفتگان و دلدادگان آن امام همام را اوج عزت،عظمت، کرامت و امنیت دانست که با موفقیت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 17 September 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه هاینماز دشمن شکن جمعه داراب اظهار داشت: علی‌رغم ادعاهای با سنجه‌های سکولار، مبنی بر افول به گرایش دینداری در جامعه ایران، افزایش جمعیت اربعین نشانه‌ای از کارآمدی فرهنگی و موفقیت جمهوری اسلامی در توسعه دینداری و ولایت اهل‌بیت است.

وی افزود: استقبال فزاینده و صعودی و جهشی مردم ایران از پیاده‌روی اربعین به رغم شدت‌گرفتن مشکلات اقتصادی طی سالهای اخیر، نشانه‌ای از کارآمدی فرهنگی و موفقیت جمهوری اسلامی در توسعه دینداری و ولایت اهل‌بیت است.

امام جمعه داراب بیان کرد: علی‌رغم ادعاهای بی‌مبنای جامعه‌شناسان که با سنجه‌های سکولار، دینداری مردم را می‌سنجند و افول گرایش به دین و دینداری را در بین مردم نتیجه می‌گیرند، بر اساس شاخص‌های دینداری منبعث و مستنبط از قرآن و روایات، حضور عاشقانه میلیون‌ها ایرانی عاشق اهل‌بیت در پیاده‌روی اربعین (علی‌رغم تحمل سختی مالی و جسمی در این مسیر)، قطعاً نشانه رشد و شکوفایی دینداری مردم است.

راهپیمایی میلیونی اربعین اوج عزّت و امنیت است

حجت الاسلام خسروی راهپیمایی اربعین حسینی (ع) با حضور میلیونی و شورانگیز شیفتگان و دلدادگان آن امام همام را اوج عزت،عظمت، کرامت و امنیت دانست که با موفقیت برگزار شد.

او ادامه داد: در پرتو عنایات سیدالشهداء و رهنمودهای امام خامنه ای (مدظله العالی) و اهتمام همه مسئولین و دست‌اندرکاران، به ویژه همکاری مردم، راهپیمایی اربعین حسینی (ع)سال ۱۴۰۱در اوج عزت، عظمت و امنیت برگزار شد.

امام جمعه داراب تاکید کرد: بی‌شک فراهم شدن زمینه‌ زیارت ده‌ها میلیون نفر از ملت های مختلف و حضور بیش از ۳ میلیون ایرانی در این گردهمایی عظیم جز در سایه‌ تلاش رئیس جمهور و وزیر کشور و مشارکت مردم و دولت و ملت عراق میسر نمی‌شد.

خسروی عنوان کرد: مردم کریم، عزیز و سخاوتمند عراق با اندیشه وحدت حسینی و شعار(حب الحسین یجمعنا) پذیرای بخشی از جهان اسلام بودند تا گواهی بر جاودانگی مسیر حسین (ع) باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار