نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان از سه مسیر پشیمان سازی، آشفته سازی و ناامید سازی در حال فعالیت هستند که بخش عمده این فعالیت در موضوعات اجتماعی و فرهنگی است.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 19 June 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: ابراهیم عزیزی صبح یکشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس به مناسبت سالروز آغاز فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی در کشور، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای توسعه فرهنگی دینی در جامعه وظیفه سنگینی برعهده دارد اما به تنهایی نمی‌توان در مقابل هجمه سنگین دشمنان ایستادگی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه در طی چندین سال گذشته در مباحث فرهنگی اگر بگوییم که عقب گرد نداشته ایم، اما نتوانسته ایم در مقابل هجمه سنگین دشمنان اقدامی ریشه دار انجام دهیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان  از سه مسیر پشیمان سازی، آشفته سازی و ناامید سازی در حال فعالیت هستند که بخش عمده این فعالیت در موضوعات اجتماعی و فرهنگی است.

عزیزی تاکید کرد: انها در بحث پشیمان سازی و آشفته سازی به دنبال جدا کردن جریان مؤمن به انقلاب هستند و سپس نا امیدی از آینده را مطرح می‌کنند و هرچه در توان دارند برای ناکار آمد نشان دادن حکمرانی اسلامی ارائه می‌دهند.

وی افزود: در این میان سازمان تبلیغات اسلامی به تنهایی نمی‌تواند در مقابل چنین هجمه ای ورود کند بلکه تمام نظام باید همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند که چنین اراده‌ای در عمل دیده نشده است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز برای این کار بزرگ احتیاج به راه اندازی یک قرارگاه هستیم تا دیگر دستگاه نیز در کنار تبلیغات اسلامی وارد کار شوند. عزیزی تاکید کرد: آسیب شناسی گذشته باید انجام شود و با ارائه راهکاری مناسب برنامه‌های جذاب، کارامد و مردمی طراحی و اجرا شود.

وی ادامه داد: در جنوب کشور باید از ظرفیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) به خوبی استفاده شود و با یک حرکت منظم و برنامه ریزی شده فعالیت‌های فرهنگی را طراحی کرد.

نماینده شیراز تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در این مسیر نباید تنها باشد از طرفی روی بودجه‌های دولتی نیز نمی‌توان حساب کرد بلکه باید به سمت ایجاد تأمین منابع پایدار حرکت کرد.

عزیزی افزود: در مسیر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید به سمت استفاده از ظرفیت محلات با محوریت مساجد رفت که در این مسیر نیز باید دستگاه‌های مختلف وحدت و انسجام داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار