شهردار اراک گفت:در فاجعه متروپل نه تنها یک بنای سست فرو ریخت، بلکه شاهد ریزش مبنای فکری غلطی بودیم که رعایت قوانین و مقررات ملی را در همه زمینه ها نادیده و برخلاف ارزش های دینی و ملی بدان پایبند بودند.
کد خبر: ۱۰۴۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ 08 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا کریمی در بازدید از ساختمان متروپل آبادان افزود: حادثه غم انگیز متروپل به عنوان نماد ناکارمدی ساختاری و بی کفایتی مدیریتی فاسدان منفعت طلب است.
وی یادآورشد:حادثه غم انگیز متروپل امروز به یک فریاد مردمی تبدیل شده که مطالبه حقوق مستضعفان، نفی تبانی و زدوبند، و مجازات خاطیان و مجرمان از جمله آنهاست.
شهردار کلانشهر اراک افزود: در فاجعه متروپل نه تنها یک بنای سست فرو ریخت بلکه شاهد ریزش مبنای فکری غلطی بودیم که رعایت قوانین و مقررات ملی را در همه زمینه ها نادیده گرفته و برخلاف ارزشهای دینی و ملی بدان پایبند نبودند.
وی اظهار داشت: مردم شریف ایران این شرایط غم آلود را به فرصتی تبدیل خواهند کرد که در آن زندگی و جان انسانها گرامی داشته شده و با رفع اشتباهات و پیشگیری از فجایع و مصائب به استحکام و اتقان امور خواهد انجامید و تاوان عدم رعایت شایسته سالاری و قانون شکنی را با خون و جان مردم نخواهد پرداخت.
شهردار اراک افزود: امید می رود با پذیرش این مهم که همه ما مکلف هستیم کارها را محکم به سرانجام برسانیم به تبعات و الزامات آن هم یعنی رعایت و نظارت بر اجرای قانون هم پایبند باشیم و بدانیم که ترک فعل موجب ضمان خواهد بود.
دکتر کریمی با اشاره به سابقه شهر آبادان در زمان جنگ، آن را شهری سرافراز و مقاوم و پایدار و ماندگار نامید و افزود اینجانب به همراه اعضای شورای اسلامی شهر اراک و همکارانی از سپاه و استانداری استان مرکزی برای تسلیت و تعزیت به خانواده های این فاجعه تاسف بار به شهر آبادان آمده ایم تا اعلام آمادگی خود را در راستای همکاری با شهرداری آبادان و برای کاهش تالمات روحی افراد و مردم شهر که شدیدا تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته اند، داشته باشیم.
در پایان رییس و اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری آبادان طی نشست صمیمانه با مدیران شهری اراک، با قدردانی از حضور هیت اعزامی به آبادان و ابراز همدردی، به تشریح آخرین وضعیت حادثه متروپل پرداخت.
لازم به ذکر است، در این بازدید هیئتی متشکل از استانداری، سپاه روح اله استان مرکزی، شهرداری و شورای شهر اسلامی شهر اراک برای عرض تسلیت به خانواده های فاجعه غم بارِ ریزش ساختمان متروپل آبادان به شهر آبادان سفر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار