سعادت گفت: تاکنون با بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ تن از مرغداران، زنجیره ‌ها و اتحادیه ها قرارداد منعقد شده و حدود یک هزار تن، مرغ منجمد خریداری و در سردخانه های استان ذخیره شده است.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 01 June 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید محمدرضا سعادت» از خرید تضمینی مرغ منجمد مازاد بر نیاز توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: بر این اساس هر کیلو مرغ به قیمت ۴۸۰ هزار ریال خریداری شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس افزود: این اقدام به دلیل افزایش تولید مرغ گرم در ماه جاری، کاهش تقاضا در بازار مصرف و جلوگیری از انباشت غیرمتعارف مرغ در واحدهای مرغداری انجام شده است.

وی اضافه کرد: اداره کل پشتیبانی امور دام فارس با هدف حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان استان به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ منجمد مازاد تولید در قالب انعقاد قرارداد با تولیدکنندگان استان اقدام کرده است و آمادگی عقد قرارداد خرید مرغ منجمد در سایزهای یک هزار و ۲۰۰ گرم تا ۲ هزار و ۲۰۰ گرم با مرغدارن، زنجیره‌ های تولید و اتحادیه های مرغداران استان را دارد.

سعادت اعلام کرد: مرغداران می توانند برای انعقاد قرارداد در این خصوص به اداره کل پشتیبانی امور دام فارس در بلوار «شهید چمران» مراجعه کنند.

وی گفت: تاکنون با بیش از 2 هزار و ۸۰۰ تن از مرغداران، زنجیره ‌ها و اتحادیه ها قرارداد منعقد شده و حدود یک هزار تن، مرغ منجمد خریداری و در سردخانه های استان ذخیره شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار