ابراهیم عزیزی : امروز توان و قدرت مقاومت است که تعیین کننده سرنوشت تحولات منطقه است و بالندگی آن از انتفاضه سنگ به مرحله انتفاضه موشکی رسیده است. رژیم صهیونیستی دیگر در مناطق اشغالی احساس امنیت نمی کند و می داند که با قدرت مقاومت خانه پوشالی اش در معرض تهدید و نابودی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ 28 April 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: ابراهیم عزیزی با تاکید بر گرامیداشت روز قدس گفت: فلسطین و آرمان مردم فلسطین همچنان زنده است و مردم فلسطین با اعتقاد به فرهنگ شهادت و مقاومت تا تحقق آرمان هایشان ایستاده اند و مبارزه می کنند.

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علیرغم ظلم و ستم ابرقدرت های جهان و رژیم صهیونیستی مردم فلسطین پای از مبارزه و مقاومت نکشیده اند و مستحکم ایستاده اند.

 

وی تصریح کرد: امروز توان و قدرت مقاومت است که تعیین کننده سرنوشت تحولات منطقه است و بالندگی آن از انتفاضه سنگ به مرحله انتفاضه موشکی رسیده است. رژیم صهیونیستی دیگر در مناطق اشغالی احساس امنیت نمی کند و می داند که با قدرت مقاومت خانه پوشالی اش در معرض تهدید و نابودی قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در روز قدس وظیفه و تکلیف شرعی همه مسلمانان و ملت های آزادی خواه است. در این روز مسلمانان یک بار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را نشان می دهند و اعلام می دارند که از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت آنها همواره حمایت خواهند کرد.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این روز باید جنایات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس محکوم شود، مسلمانان باید در این روز از حقوق مشروع مردم فلسطین حمایت کنند و زورگویی ها و ظلم و ستم مردم مظلوم فلسطین را محکوم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار