نماینده شیراز در مجلس گفت: باید بدانیم که دیپلماسی بدون مقاومت مسلحانه هیچ فایده‌ای نه برای ملت فلسطین دارد و نه هیچ ملت دیگری.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ 28 April 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: تنها راه مقابله مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی، مقاومت مسلحانه است.

وی افزود: باید بدانیم که دیپلماسی بدون مقاومت مسلحانه هیچ فایده‌ای نه برای ملت فلسطین دارد و نه هیچ ملت دیگری.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دیپلماسی و روابط دیپلماتیک هر کشوری زمانی موفق است که آن کشور از ارتش و قوای نظامی قدرتمندی برخوردار باشد و دستگاه سیاست خارجی آن کشور با تکیه بر قدرت نظامی کشور خود مذاکره کند.

پاک فطرت خاطرنشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی نیز رزمندگان ما هیچ گاه به این مسأله کاری نداشتند که وزیر خارجه و دستگاه دیپلماسی ما چه می‌کند و کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ در میدان جنگ می‌کردند و قوای نظامی و دستگاه دیپلماسی ما در آن زمان هر یک کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به پیش می‌بردند.

این نماینده مجلس افزود: تنها راه موفقیت ملت فلسطین مقاومت مسلحانه است؛ چراکه با سلاح و روحیه سلحشوری مردم فلسطین است که می‌توان نیروهای ترسوی صهیونیستی را‌‌‌‌‌‌‌‌ هر چند به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها مجهز باشند از مواضع‌شان به عقب راند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار