غلام محمد زارعی نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت روز قدس، مردم را برای شرکت پرشور در این راهپیمایی جهانی دعوت کرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ 27 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، غلام محمد زارعی نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت روز قدس، مردم را برای شرکت پرشور در این راهپیمایی جهانی دعوت کرد.

متن پیام;

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

«وَقَضَیْنَا إِلَی بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا، فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَار وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا»

روز جهانی قدس در جمهوری اسلامی به عنوان یکی از برجسته‌‌‌‌‌ترین یادگارهای امام خمینی(ره) برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و مظلومان سراسر دنیا است و به فرمایش مقام معظم رهبری »امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است؛ حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مسئله‌ی فلسطین. امروز مبارزه‌ی با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است، مبارزه با نظام سلطه است«.

اينك در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، ، ،بر خود لازم و واجب می‌دانم ضمن گراميداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی از مردم شریف ،سرافراز و شهيد پرور استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت نمایم که دوشادوش دیگر هموطنان مومن و روزه‌دار ، ضمن تجدید میثاق با اندیشه‌های الهی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، پرشورتر از سال‌های قبل با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و محکومیت جنایات رژیم جلاد صهیونیستی؛ برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار بگذارند.

 

غلام محمد زارعی

نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار