عزیزی در ادامه افزود: بررسی نمایید، چه میزان از مصوبات سفر حضرتعالی محقق گردیده و بررسی نمایید چرا برخی بدخواهان انقلاب اسلامی لبخند خوشحالی می‌زنند و خودشان را مهیای باز پس گیری سنگرهای از دست رفته می‌کردند، چرا در دولت شما جریان ولایی و انقلابی در برخی استان‌ها در حاشیه قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۰۳۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 17 April 2022

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:  ابراهیم عزیزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: براساس رفتار شناسی نظام سلطه که در راس آن آمریکای خبیث قرار دارد، این نظام با تلاش‌های خود می‌کوشد تا ملت شریف ایران را با آشفتگی شرایط فعلی و ناامیدی نسبت به آینده روبرو کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش دشمن با بهره گیری از تمام ظرفیت پیاده نظام داخلی همراه است و برخی از جریان‌های کج اندیش هم آنها را یاری می‌کنند؛ به دنبال القای ناکارآمدی نظام سیاسی مبتنی بر دین و اندیشه‌های دینی هستند،به همین جهت تلاش آگاهانه و مجاهدانه ارکان‌های نظام اسلامی به ویژه مجلس شورای اسلامی باید معطوف به خنثی سازی اقدامات و تلاش‌های این شجره خبیثه باشد.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای خنثی سازی تمام تلاش‌های دشمنان قطعا سزاوار است، مجلس طرح ها و لوایحی را در اولویت قرار دهد و موجبات ارتقای کارآمدی نظام دینی را فراهم کند و رضایتمندی مردم عزیز و صبور را فراهم کند؛ اقدامات خود را متمرکز به امور اولویت دار کند و از امور سطحی پرهیز شود؛ نگاه جامعی به آینده تحولات ملی ،منطقه‌ای و بین المللی داشته باشیم .

عضو مجمع نمایندگان استان فارس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به چند نکته حائز اهمیت در حوزه انتخابیه تصریح کرد: قبل از هر چیز از تلاش‌های رئیس جمهور سپاسگزار هستم ،لیکن تقاضا دارم هیئت‌های ارزیابی و بررسی عملکرد را به استان‌ها اعزام و عملکرد استان‌ها به ویژه استانداران خود را بررسی نموده تا نظارت کنند چه میزان شعارهای ایشان در استان‌ها اجرایی شده ،چقدر افراد به کارگیری شده به شعارها و دیدگاه‌های دولت اعتقاد و اعتماد دارند. چه میزان امید، اعتماد، کارآمدی تجلی یافته بررسی نمایید چرا در سالی که کمبود محصول استراتژیک گندم داریم؛ آب را از کشاورزان مظلوم شهرستان زرقان دریغ کرده‌اند و موجبات نابودی چند هکتار اراضی و کشت گندم را فراهم کرده‌اند.

عزیزی در ادامه افزود: بررسی نمایید، چه میزان از مصوبات سفر حضرتعالی محقق گردیده و بررسی نمایید چرا برخی بدخواهان انقلاب اسلامی لبخند خوشحالی می‌زنند و خودشان را مهیای باز پس گیری سنگرهای از دست رفته می‌کردند، چرا در دولت شما جریان ولایی و انقلابی در برخی استان‌ها در حاشیه قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره عملکرد مدیران عالی استانی، یادآور شد: بررسی عملکرد مدیران عالی و استانی ضمن ارتقای کارآمدی نظام اسلامی موجبات دلگرمی از عملکرد دولت جنابعالی و مایوس شدن بدخواهان خواهد شد و یقینا جریان انقلابی را امیدوار خواهد کرد .

نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن امیدواری در مورد دولت سیزدهم گفت: این دولت که منشا خدمات بزرگ و بی نظیری است با ارزیابی و بررسی عملکرد مدیران و مسئولان ملی و استانی خود زمینه پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر نظام اسلامی را در همه زمینه‌ها فراهم کنند آرزوی توفیق و موفقیت دولت و همکاران عزیز را دارم.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: آرزومندم همه ما در سنگر خدمت به اسلام و مسلمین در همه صحنه ها حاضر و ثابت قدم باشیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار