مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تردد حدود چهار میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳ 03 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ،"عابد محمدی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه۱۴۰۱ تردد سه میلیون و ۹۶۰ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است.

وی اظهارکرد: این میزان تردد توسط ۳۴ دوربین جاده‌ای تردد شمار برخط در جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این میزان تردد وسایل نقلیه در سطح این استان نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ (قبل از شیوع کرونا) با دو میلیون و ۲۰۷ هزار تردد افزیش ۷۹ درصدی داشته است.

محمدی تصریح کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به محور "یاسوج- اصفهان" با ۵۳۰ هزار و ۵۰۰ تردد، "گچساران - بابامیدان" با ۵۱۶ هزار تردد و محور "یاسوج- بابامیدان" با ۴۰۶ هزار تردد است.

وی ادامه داد: اوج تردد در استان کهگیلویه و بویراحمد روز ششم فروردین ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ تا ۱۶ در محور "یاسوج به اصفهان" بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیشترین تردد خودروهای غیربومی در راه های استان استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه۱۴۰۱ در میان خودروهای با پلاک غیربومی به ترتیب خودروهای پلاک فارس با ۱۶ ، اصفهان با ۱۲ درصد، خوزستان با ۱۰ درصد، تهران با ۱۰ درصد و مابقی استان ها از جمله چهارمحال و بختیاری، یزد، بوشهر، هرمزگان و . . . بیشترین تردد را در راه های استان کهگیلویه و بویراحمد داشته اند.

محمدی بیان کرد: ۴۰ درصد تردد در راههای استان کهگیلویه و بویراحمد را خودروهای با پلاک استان تشکیل می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار