رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: برای رفاه و دسترسی بیشتر و بهتر همشهریان تعداد مراکز شبانه روزی فعال شهرستان شازند در نوروز ۱۴۰۱ از سه مرکز به پنج مرکز افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ 29 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مرتضی واعظ ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی توفیق و سلامتی کلیه همشهریان و همکاران و قدردانی از خدمات شبانه روزی آنها در ایام نوروز، افزود: تعداد مراکز شبانه روزی فعال در نوروز ۱۴۰۱ برای رفاه بیشتر همشهریان از سه مرکز به پنج مرکز (شازند، هندودر، آستانه، مهاجران نهرمیان) افزایش پیدا کرد و سایر مراکز نیز به صورت فعال از صبح تا ساعت ۱۴:۳۰ برای ارایه خدمات فعال هستند.
وی با اشاره به کاهش میزان رعایت موازین بهداشتی در سطح شهرستان، تاکید کرد: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده، وضعیت شهرستان شازند در حال حاضر رنگ قرمز می باشد و علت اصلی آن کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و مهمان پذیر بودن شهرستان می باشد.
وی اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۸۳ تست کووید ۱۹ انجام شده است که از این تعداد ۳۶ مورد مثبت و ۶ نفر در بیمارستان بستری می باشند.
وی اضافه کرد: مرکز ۲۲ بهمن شهرستان شازند به عنوان مرکز فعال دندانپزشکی در تمام ایام نوروز مشغول ارائه خدمت می باشد.
واعظ یادآور شد: مراکز واکسیناسیون مهاجران و شازند هم برای انجام واکسیناسیون کوید ۱۹ فعال می باشند و تست کرونا از بیماران در ایام نوروز در مراکز منتخب شازند، هندودر و مهاجران انجام می شود.
وی اظهار کرد: در این مدت ۳ هزار و ۴۷۲ مراجعه کننده برای معاینه و ویزیت و هزار و ۸۲۰ دریافت کننده خدمت پرستاری وجود داشته است.
وی در پایان از کلیه هموطنان خواست که ضمن جدی گرفتن نکات بهداشتی و عدم عادی انگاری، از خود و عزیزان خود مراقبت بیشتری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار