پیام نوروزی عدل هاشمی پور
نماینده سابق کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده : امیدوارم مواردی که در طول سال 1400 موجبات نگرانی و تکدر خاطر عموم مردم شریف شدند دیگر تکرار نگردند خاصه برای آنانکه بر گردن حقیر حقی دارند.
کد خبر: ۱۰۳۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 21 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در پیام تبریک عدل هاشمی پور آمده است;

«بسم الله الرحمن الرحیمِ»

 

یامُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.

                                               آمین یا رب العالمین

 

خدای بزرگ را خاضعانه سپاسگزار و قدردانم که فرصت حیات را همچنان ارزانی و تداوم بخشیده است تا در میان مردم شریف و نجیب، فرصت خدمت و همراهی داشته باشم و وظیفه ی خویش را در مقابل آنان در حد وسع و توان با کمال میل و افتخار به انجام برسانم.

اینجانب ضمن گرامیداشت نامگذاری سال(تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) در پیام گهربار مقام معظم رهبری، عید سعید و باستانی نوروز را ابتدا به محضر ولی امر مسلمین جهان، ملت خداجوی ایران اسلامی به ویزه خانوادهای معظم شاهد، ایثارگر، آزاده، مدافعین حرم و امنیت و سلامت و عموم مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تبریک و شادباش عرض می نمایم.

از صمیم قلب سالی نیکو و پر خیر و برکت و مملو از سلامت و سربلندی برای هموطنان گرامی آرزومندم.

امیدوارم مواردی که در طول سال 1400 موجبات نگرانی و تکدر خاطر عموم مردم شریف شدند دیگر تکرار نگردند خاصه برای آنانکه بر گردن حقیر حقی دارند.

 و در عوض آنچه که موجبات سرور و شادی و آرامش این عزیزان را فراهم می آورد همانکه در دعای تحویل سال به احسن الحال تعبیر شده است در سال نو و قرن جدید برایشان رقم بخورد ان شاءالله.

نوروز آغاز رویش است و این مهم در طبیعت به نحو احسن انجام می پذیرد که جلای آن بازآفرینی و شکوه و عظمت آن مظهر اراده و جلوه ی خداوندی است.

ایام عید فرصت مناسبی جهت تجدید احترام و ارادت به هم نوعان و زدودن کینه و نگرانی از دلهاست که امیدوارم از این بعد نوروز نیز به خوبی استفاده و بهره ببریم و برای عاقبت بخیری همدیگر دعا کنیم که صميمانه حسن عاقبت و حصول رضایت پروردگار را برای همگان آرزومندم.

خدایا چنان کن سرانجام کار

 تو خشنود باشی و ما رستگار 

ارادتمند

عدل هاشمی پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار